×
آخرین اخبار

فعالان اقتصادی باید بر اساس نیازهای منطقه اقدام به صادرات محصول نمایند

  • کد نوشته: 165553
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • 175 بازدید
  • سرکنسول ایران در اربیل عراق در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان از برپایی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی در این اقلیم خبر داد و گفت: فعالان اقتصادی باید بر اساس نیازهای منطقه اقدام به صادرات محصول نمایند.

    فعالان اقتصادی باید بر اساس نیازهای منطقه اقدام به صادرات محصول نمایند

    به گزارش خبر  روز از لرستان؛ نصراله رشنودی در حاشیه جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت، با اشاره به ظرفیت‌ بالای لرستان در صادرات محصولات مختلف به خارج از کشور، اظهار داشت: ما در این جلسه از نظرات فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف استان استفاده کرده و بهره‌مند شدیم.

    وی با اشاره به اینکه این جلسه در آستانه سفر استاندار به اربیل عراق برگزار شده، گفت: فعالان اقتصادی باید بر اساس نیازهای منطقه اقدام به صادرات محصول نمایند و برای تحقق این مهم باید از بازار مقصد شناخت کافی وجود داشته باشد.

    سرکنسول ایران در اربیل گفت: در سال جاری و همچنین سال آینده نمایشگاه‌های متعددی در اقلیم کردستان و استان‌های همجوار همچون نینوا و کرکوک داریم که لازم است فعالان اقتصادی در این نماشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

    رشنودی با اشاره به قابلیت های فراوان لرستان از جمله صادرات مصالح ساختمانی، تصریح کرد: باید ارتباط تنگاتنگی با تجار عراقی برقرار و نمایندگی انحصاری ایجاد شود تا ضمن قطع واسطه‌گری‌ها، از تولیدات انحصاری استان دفاع شود.

    وی تصریح کرد: حضور نمایندگان بخش خصوصی و بخش دولتی و تیم اقتصادی به همراه استاندار لرستان برای بهره‌برداری بهتر و ایجاد تعامل سازنده و گسترش روابط در زمینه‌های اقتصادی، تجاری و فعالیت‌های بازرگانی و معرفی توانمندی‌های استان به اقلیم کردستان صورت خواهد گرفت و امیدوارم بتوانیم این تعامل را تقویت کرده و توسعه بیشتری ایجاد کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *