×
آخرین اخبار

فرمانده سپاه گچساران معارفه شد

  • کد نوشته: 50499
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • 806 بازدید
  • صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان و دیگر مسئولان شهرستانی آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گچساران برگزار شد.
    فرمانده سپاه گچساران معارفه شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، صبح امروز شنبه (۲۰ دی) با حضور فرمانده سپاه فتح استان و دیگر مسئولان شهرستانی آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گچساران برگزار شد.

    فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران، با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم افزود:سردار سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و با نابودی داعش چشم فتنه را کور کرد امروز مکتب ولایتمداری و دفاع از محرومین از شاخصه های بارز مکتب حاج قاسم است که دشمن را به ستوه آورده است.

    «سید علی اصغر نورایی نسب»، تصریح کرد: سردار سلیمانی برای رضای خداوند کار کرد و جانفشانی ها برای عزت اسلام و انقلاب انجام دادند و امروز خون سردار سلیمانی درکالبد آزادی خواهان جهان جریان پیدا کرده است و دشمنان و نظام سلطه را بیش از پیش مستاصل کرده است.

    وی در ادامه گفت:‌ از تمام کسانی که در این شهرستان در مدت خدمتم در ناحیه گچساران فعالیت داشتند، تشکر و قدردانی می کنم و با افتخار اعلام می کنم اگر کار و اقداماتی انجام گرفت به همت بسیجیان این شهرستان بود و بنده خادمی بیش نبودم.
    نورایی نسب اظهار کرد: بنده بر دستان همه بسیجیان شهرستان گچساران بوسه می زنم که در تمامی عرصه ها پای کار بودند، و از همه اقشار مردم که در تمامی مراسمات و راهپیمایی ها حضور حماسی خلق کردند، سپاسگذارم.

    فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران، اذعان کرد: قبل از انقلاب در ۱۹ آبان ماه این شهرستان هفت شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرد و هر روز مردم ولایتمدار گچساران بالنده تر در عرصه های انقلاب حاضر هستند.

    وی افزود: افتخارمان این است که لباسی که به تن داریم لباس شهداست و ما کار و کردارمان در راه شهداست، چرا که شهدا ارزشمندترین سرمایه خود که جانشان بود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند و ما تلاش کردیم رسالتی که بردوش داشتیم در حد وسع و توان انجام بدهیم، و وظیفه داشتیم دینمان را به مردم ادا کنیم.

    فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران، تاکید کرد: بسیج در بحث آتش سوزی ها، سیل و کرونا با تمام وجود پای کار مردم بودند،و عزیزان بسیجی درتمامی عرصه ها تلاش های جهادی انجام دادند و همچنین در حوزه زیرساخت ها کارهای ارزشمندی نیز در شهرستان انجام شد.

    وی افزود: این آمادگی امروز در بحث خدمت رسانی در این شهرستان وجود دارد و ناحیه مقاومت بسیج در این شهرستان ۱۲هزار بسته های معیشتی به کمک بسیجیان و در شان مردم نیز توزیع کرد.

    نورایی نسب تصریح کرد: از همه مسئولان دستگاه های اجرایی،ادارات،نهادها که دراین مدت کمال همکاری را با سپاه ناحیه گچساران داشتند تشکر می کنم.

    در این آیین نیز از بسیجی یعقوب زمانی زیلایی، دو انگشتر از طرف دفتر مکتب حاج قاسم به پاس ساخت سردیس شهید سردار سلیمانی جهت نصب در مرکز شهر گچساران اهدا شد.

    این سردیس از آلیاژ برنز خالص است.و چندین هنرمند معروف کشور در ساختش مشارکت داشته اند.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *