×
آخرین اخبار

فرمانده بسیج شهید شوشتری لیردف: وحدت رمز موفقیت مسلمانان است

  • کد نوشته: 202300
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۵
  • 18 بازدید
  • فرمانده بسیج شهید شوشتری لیردف: وحدت رمز موفقیت مسلمانان است برگزاری یکدوره مسابقات فوتبال بمناسبت هفته وحدت لیردف جاسک به مناسبت هفته وحدت به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای شمشی بخش لیردف یک دوره مسابقات فوتبال چهارجانبه بین تیم های امید شمشی سلتیک شمشی هدایت سورو و ساحل زرآباد سیستان بلوچستان در زمین ورزشی […]

    فرمانده بسیج شهید شوشتری لیردف:  وحدت رمز موفقیت مسلمانان است

    فرمانده بسیج شهید شوشتری لیردف:
    وحدت رمز موفقیت مسلمانان است

    برگزاری یکدوره مسابقات فوتبال بمناسبت هفته وحدت لیردف جاسک

    به مناسبت هفته وحدت به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای شمشی بخش لیردف یک دوره مسابقات فوتبال چهارجانبه بین تیم های امید شمشی سلتیک شمشی هدایت سورو و ساحل زرآباد سیستان بلوچستان در زمین ورزشی روستای شمشی بخش لیردف جاسک برگزار گردید.

    در این مسابقات تیم سلتیک شمشی با شکست دادن هدایت سورو و تیم امید شمشی با شکست دادن ساحل زرآباد به فینال مسابقات راه یافتند، در بازی فینال که بین دو تیم امید شمشی و سلتیک شمشی لیردف برگزار شد تیم سلتیک شمشی در ضربات پنالتی حریف خود امید شمشی را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد.

    در مراسم اهداء جوایز این مسابقات سروان حیدری فرمانده پایگاه شهید شوشتری لیردف دهیار شمشی و شورای اسلامی شمشی پیشکسوتان روستای شمشی حضور داشتند.

    جناب سروان حیدری فرمانده پایگاه بسیج شهید شوشتری لیردف از مسئولین برگزاری این مسابقات تشکر کرد و در خصوص وحدت و اهمیت آن مطالبی بیان کرد و گفت: امروز مسلمانان بیشتر به وحدت همدلی نیاز دارند وحدت رمز موفقیت مسلمانان است مسلمانان وحدت خود را حفظ کنند دشمن جرات ندارد ببین مسلمانان تفرقه ایجاد کند، از حضور دو تیم از استان سیستان بلوچستان در این مسابقات تشکر میکنم.

    سروان حیدری افزود: ورزش عامل وحدت و دوستی و همدلی است ورزش لیردف در رشته فوتبال استعداد های فراوانی دارد بسیج در کنار ورزش و ورزشکاران بخش لیردف می‌باشد و حمایت میکند.

    گفتنی است: در برگزاری این مسابقات عبدالقادر دیانت دهیار شمشی وشوراهای اسلامی روستای شمشی لیردف همکاری خوبی داشتند.

    در پایان کاپ قهرمانی به تیم های برتر اهداء شد.

    کمیل حیدری نژاد خبرنگارجاسک

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *