×
آخرین اخبار

فرماندار شادگان خواستار رفع مشکل برق دارخوین شد

  • کد نوشته: 4736
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۵
  • 1135 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان جلسه بررسی مشکلات برق روستاهای بخش دارخوین با حضور احمد جعفری نسب فرماندار شادگان و عباس امینی فر سرپرست بخشداری، دهیاران دارخوین و عدنان مراونه مدیر اداره برق شهرستان در محل فرمانداری شادگان برگزار شد. جعفری نسب نماینده عالی دولت در این جلسه اظهار داشت: با قابلیت هایی […]

    فرماندار شادگان خواستار رفع مشکل برق دارخوین شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان جلسه بررسی مشکلات برق روستاهای بخش دارخوین با حضور احمد جعفری نسب فرماندار شادگان و عباس امینی فر سرپرست بخشداری، دهیاران دارخوین و عدنان مراونه مدیر اداره برق شهرستان در محل فرمانداری شادگان برگزار شد.

    جعفری نسب نماینده عالی دولت در این جلسه اظهار داشت: با قابلیت هایی که در این بخش وجود دارد، می توان با همکاری، هماهنگی و تلاش دستگاههای خدمات رسان، تمامی مشکلات و کمبودها  را در این بخش  برطرف نمود.
    فرماندار شادگان بر لزوم رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات برق بخش دارخوین تاکید کرد و گفت: اداره برق شهرستان نسبت به توسعه شبکه برق رسانی در روستاها  ، مرتفع نمودن مشکلات افت برق ، جایگزین نمودن پایه های فرسوده در حریم جاده همکاری لازم را داشته باشد.
    فرماندار شادگان در پایان خاطر نشان کرد: آسایش و رفاه شهروندان از اولویت کاری مسئولین است و مسئولان موظفند با تعامل و همکاری در جهت حل مشکلات مردم از جمله برق و… تلاش نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *