×
آخرین اخبار

دکتر علیرضا ورناصری کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان حوزه مسجدسلیمان به کمپین انتخابات بدون پوستر پیوست

  • کد نوشته: 19704
  • ۱۳۹۸-۱۱-۰۳
  • 2898 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، علیرضا ورناصری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل تصمیم گرفت به جای چاپ پوستر، هزینه این کار را در اختیار یکی از موسسه های خیریه قرار دهد. علیرضا ورناصری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عدم نصب پوستر در سطح حوزه انتخابیه در زمان تبلیغات […]

    دکتر علیرضا ورناصری کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان حوزه مسجدسلیمان به کمپین انتخابات بدون پوستر پیوست

    به گزارش دیدگاه نیوز، علیرضا ورناصری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل تصمیم گرفت به جای چاپ پوستر، هزینه این کار را در اختیار یکی از موسسه های خیریه قرار دهد.
    علیرضا ورناصری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عدم نصب پوستر در سطح حوزه انتخابیه در زمان تبلیغات اظهار داشت: واقعیت این است که ما تصمیم گرفتیم به جای چاپ پوستر و نصب آنها در سطح شهر که باعث تخریب چهره شهر می شود، این هزینه به یکی از موسسات خیریه اختصاص یابد و تبلیغات خود را به سمت “تبلیغات پاک” ببریم.

    وی افزود: البته درصد بسیار کمی تهیه کرده ایم، که امیدوارم هواداران عزیز با رعایت اخلاق انتخاباتی این تعداد را تنها در محل های تعیین شده نصب کنند.

    گفتنی است این شکل تبلیغات تحت عنوان “تبلیغات پاک” در این دوره از انتخابات مجلس، سیاست تبلیغاتی ستاد دکتر علیرضا ورناصری در راستای حفاظت از محیط زیست انتخاب شده است و می تواند بعنوان یک الگو از سوی سایر کاندیدا نیز بکار گرفته شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *