×
آخرین اخبار

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان: توسعه کشاورزی مسجدسلیمان نیازمند خروج از تولید سنتی است

  • کد نوشته: 34479
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۳
  • 999 بازدید
  • علیرضا ورناصری در گفت‌ و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز درباره وضعیت صنعت کشاورزی در مسجد سلیمان، گفت: اکثر کشت‌های کشاورزی در مسجد سلیمان به طریق دیم انجام می شود و این در حالی که کشاورزان ما با مشکلات اساسی از جمله تهیه نهاده‌های کشاورزی و بازار فروش مناسب محصولات کشاورزی روبرو هستند. نماینده مردم […]

    علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان: توسعه کشاورزی مسجدسلیمان نیازمند خروج از تولید سنتی است

    علیرضا ورناصری در گفت‌ و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز درباره وضعیت صنعت کشاورزی در مسجد سلیمان، گفت: اکثر کشت‌های کشاورزی در مسجد سلیمان به طریق دیم انجام می شود و این در حالی که کشاورزان ما با مشکلات اساسی از جمله تهیه نهاده‌های کشاورزی و بازار فروش مناسب محصولات کشاورزی روبرو هستند.

    نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای توسعه صنعت کشاورزی می بایست در مسجد سلیمان،کشاورزی مدرن را جایگزین سنتی کرد تا بتوان تناژ تولید را نیز در این راستا افزایش داد تا به نوعی حضور در چرخه تولید برای کشاورزان مقرون به صرفه شود.

    وی ادامه داد: اگر بطور واقع بینانه خواهان استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی در استان خوزستان بویژه مسجد سلیمان هستیم الزامی است که اقدامات کاربردی برای استفاده از ظرفیت های منابع آبی در این حوزه انتخابیه در دستور کار قرار بگیرد.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه توسعه کشاورزی مسجد سلیمان نیازمند خروج از تولید سنتی است یادآورشد: اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در اولویت قرار بگیرد و وزارت نیرو ملکف به تامین حق آبه اراضی است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *