×
آخرین اخبار

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:
ظرفیت ایستگاه های گازرسانی شهرستان جلفا به ۱۳۰ هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد

  • کد نوشته: 88380
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۱
  • 384 بازدید
  • امسال با اتمام راه اندازی ایستگاه CGS جدید قره برون، ظرفیت ایستگاه های گازرسانی شهرستان جلفا به 130 هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.
    ظرفیت ایستگاه های گازرسانی شهرستان جلفا به ۱۳۰ هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مدیر بهره برداری این شرکت ضمن بازدید از پروژه های گازرسانی شهرستان و بررسی چالش های اجرایی گفت: پروژه ایستگاه CGS قره برون با ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعب در ساعت در حال راه اندازی بوده که با تداوم روند اجرایی تا هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

    خسرو آریان پور افزود: راه اندازی این ایستگاه، نقش مهمی در تعادل شبکه گازرسانی و افزایش ظرفیت مصرف مشترکین گاز در تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان را فراهم خواهد کرد.
    وی همچنین از راه اندازی ایستگاه جدید TBS در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ایستگاه سیلگرد با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در ساعت جایگزین ایستگاه فعلی با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در ساعت خواهد بود.
    آریان پور با اشاره به ظرفیت سازی های صورت گرفته تصریح کرد: با توجه به اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان، اولویت گازرسانی در راستای سیاست های حمایت از بخش تولید و صنعت بوده که این ظرفیت سازی ها زمینه جذب مشترکین این بخش را فراهم خواهد کرد.
    مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: هم اکنون شهرستان جلفا دارای ۲۵ هزار و ۳۴۰ مشترک شهری و ۸ هزار و ۹۰۰ مشترک روستایی می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *