×
آخرین اخبار

طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه متخلف در شهرستان ” میانه” اجرا شد

  • کد نوشته: 143407
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۹
  • 145 بازدید
  • جانشین فرمانده انتظامی میانه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با وسایل نقلیه متخلف در ۱۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو متخلف توقیف شده است.

    طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه متخلف در شهرستان ” میانه” اجرا شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ” حسن رفیعی” اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح امنیت محله محور را بصورت محسوس و نامحسوس با محوریت برخورد با وسایل نقلیه متخلف در ۱۲ ساعت گذشته اجرا کردند.

    وی افزود: این طرح ضربتی با حضور تیم های گشت پلیس اجرایی شد که در همین رابطه تعداد ۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو متخلف بعلت عدم رعایت و پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

    جانشین انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه صرف استفاده از قوه قهریه در برخورد نتیجه بخش نخواهد بود، تاکید کرد: این امر نیازمند آموزش و فرهنگ سازی بوده و می طلبد تمامی سازمان های متولی امر در راستای آموزش و فرهنگ سازی اقدام نمایند.

    سرهنگ  ” رفیعی” ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: اجرای این قبیل طرح ها به صورت مستمر در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *