×
آخرین اخبار

هشدار شدید مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان هندیجان:
شهروندان هندیجان اگر رعایت نکنند در وضعیت قرمز شدید قرار خواهیم گرفت

  • کد نوشته: 68817
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۹
  • 247 بازدید
  •  به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت :باتوجه به افزایش شدیدو وضعیت بیماری کرونا در شهرستان در شرایط اسف ناکی است و در صورت عدم مداخله جدی و عدم توجه مردم به شرایط پرخطر کرونا و ادامه بی تفاوتیها در روزهای آتی باید منتظر فاجعه […]

    شهروندان هندیجان اگر رعایت نکنند در وضعیت قرمز شدید قرار خواهیم گرفت

     به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت :باتوجه به افزایش شدیدو وضعیت بیماری کرونا در شهرستان در شرایط اسف ناکی است و در صورت عدم مداخله جدی و عدم توجه مردم به شرایط پرخطر کرونا و ادامه بی تفاوتیها در روزهای آتی باید منتظر فاجعه در هندیجان باشیم.
    وی افزود: همچنین باید اشاره نموددر حال حاضر تعدادی ازشهروندان بیمار کرونا بستری در بیمارستان شهداء هندیجان و چند نفر در بیمارستان های شهرستانهای مجاور هستند. رئیسی ادامه داد: درصد استفاده از ماسک و فاصله گزاری اجتماعی در اماکن عمومی، ادارات، بانکها و مراجعین در وضعیت نامطلوبی قرار دارد، ورودی های شهرستان کنترل نمیشود،ومراسمات جشن و عزا بدون محدودیت در شهرستان برگزار میشود، ایشان درخصوص رعایت بهداشتی ونزدن ماسک درمراسمات اظهارداشت:متاسفانه شاهد این هستیم آرامستانها شلوغ بدون رعایت پروتلهای بهداشتی میباشند و با توجه به قدرت سرایت بسیار بالای این ویروس، فاجعه در شهرستان دور از انتظار نیست.
    دکتر رئیسی درادامه بیان داشت: تعداد نزدیک به ۸ هزار دوز واکسن تا روز گذشته در شهرستان تزریق شده است. ۶ درصد از جامعه دو نوبت واکسن و ۲۲ درصد یک نوبت واکسن را تزریق کرده اند. از مردم میخواهیم به شایعات و مطالب غیر موثق و غیر علمی و کذب منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و برای دریافت واکسن خود حتما مراجعه کنند.
    رئیسی تصریح داشت : باتوجه به وضعیت بازارچه ماهی میگو متاسفانه شاهد این هستیم که برخی ازفروشندگان متاسفانه اززدن ماسک خوداری میکنندکه باید گفت این موضوع جای تاسف دارد وازفروشندگان درخواست داریم باتوجه به افزایش شدید کرونا دلتا خواهش میکنم که بارعایت قوانین بهداشت مارایاری نمایند. مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان درپایان گفت: باشروع ایام ماه محرم وشهادت سرور سالارشهیدان ازهیئت ها ومجالس عزاداری درخواست جدی داریم دربحث پخت غذا ونذری پروتکل های بهداشتی رارعایت نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *