×
آخرین اخبار

شهدای راسک؛قهرمانان ملی و تجلی وطن پرستی هستند

  • کد نوشته: 173426
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۴
  • 167 بازدید
  • رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهدای انتظامی راسک با تقدیم خون خود امنیت و آرامش کشور را آبیاری کردند،گفت:شهدای راسک؛قهرمانان ملی و تجلی وطن پرستی هستند.

    شهدای راسک؛قهرمانان ملی و تجلی وطن پرستی هستند

    به گزارش دیدگاه نیوز،حجت الاسلام والمسلمین”سید فقیه”در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انتظامی شهرستان راسک که به همت انتظامی استان در مسجد جامع تبریز با حضور سردار”علی محمدی” فرمانده انتظامی استان،روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات استان و شرکت باشکوه نیروهای مسلح استان،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اصناف و بازاریان تبریز برگزار شد،اظهار داشت:حادثه تلخ و دردناک حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک را محکوم کرده و از مسئولان انتظار داریم برخورد سخت  و شدید با عاملان این حادثه داشته باشند.

    وی در ادامه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: خداوند متعال در چند جا انسان ها را به صبر و مقاومت دعوت کرده است که یکی از آنها صبر در برابر مشکلات و نگرانی ها است و دیگری صبر و بردباری در برابر فشارها و توطئه های دشمنان است ماموران با اخلاص و خدوم فراجا در مرزها و داخل کشور در برابر توطئه ها و عوامل ناامنی مبارزه کرده و جان خود را تقدیم آرامش و آسایش مردم می کنند.

    حجت الاسلام”فقیه”با بیان اینکه شهدای اخیر انتظامی راسک انسان هایی مصمم در برابر تروریست ها و عوامل اشرار در منطقه سیستان و بلوچستان مردانه ایستادگی کردند و با تقدیم خون خود امنیت و آرامش کشور را آبیاری کردند،گفت:شهدای راسک؛قهرمانان ملی و تجلی وطن پرستی هستند.

    وی در ادامه تصریح کرد: چه سعادتی بالاتر از اینکه در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهدای راسک درس وفاداری و پاسداری از ولایت را از اولین شهیده راه ولایت کسب کرده و در راه حراست و پاسداری از مرزهای جغرافیایی کشور عزیزمان در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند.

    رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد:در این حادثه تروریستی خباثت و پلیدی دشمن برای ما آشکار و مشخص شد دست سرویس های اطلاعاتی و امنیتی استکبار جهانی و رژیم کودک کش اسرائیل برملا و آشکار شد.

    وی به گستردگی و تنوع ماموریت های فراجا اشاره و تصریح کرد:تعدد و تکثر ماموریت های فراجا در تولید امنیت و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و مبارزه بی امان با اشرار و اخلال گران نظم و امنیت تنها گوشه های از ماموریت های پلیس بوده و باب شهادت در فراجا باز است.

    حجت الاسلام والمسلمین”فقیه”این حادثه تروریستی و شهادت ۱۱تن از ماموران فداکار فراجا را به فرماندهی کل انتظامی کشور،سردار”محمدی”فرمانده انتظامی استان و خانواده این شهیدان تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد:انتظار داریم مسئولان و نیروهای امنیتی هرچه سریع تر عاملان این حادثه را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند چرا که عزت،اقتدار و صلابت کشور در منطقه و جهان بی نظیر است.

    رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از سردار”محمدی”فرمانده انتظامی استان،حجت الاسلام”الهیاری”رئیس عقیدتی سیاسی و سرهنگ”دکتر قاسملو”رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان و سایر دست اندرکاران و معاونین و برگزارکنندگان این مجلس یادبود باشکوه که با حضور پیکر شهید گمنام معطر و مزین شد از عموم مردم شهید پرور تبریز و مسئولان اداری،فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکر و همگان را به شرکت باشکوه و باصلابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *