×
آخرین اخبار

ششمین پاتوق عکس شیراز برگزار شد

  • کد نوشته: 91398
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۲
  • 615 بازدید
  • ششمین پاتوق عکس شیراز با ارائه آثار هنرمند عکاس، خانم زهرا دشت بشی و کارشناس سید مهدی سراج در خانه جهانگردی شیراز برگزار شد.
    ششمین پاتوق عکس شیراز برگزار شد

    به گزارش خبرنگار خبرروز در استان فارس، ششمین پاتوق عکس شیراز برگزار شد، این پاتوق همراه بود با افتتاح نمایشگاه عکس از تلاش های مدافعان سلامت در خط مقدم سلامت در زمان شیوع کرونا .
    ابراهیم شیشه گر مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس در این باره گفت: ششمین پاتوق عکس شیراز با ارائه آثار هنرمند عکاس، خانم زهرا دشت بشی و کارشناسی سید مهدی سراج در خانه جهانگردی شیراز برگزار شد.
    شیشه گر افزود: به مناسب روز جهانی ابو علی سینا و روز پزشک یک نمایشگاه عکس از آثار هنرمندان شیرازی که در ایام شیوع کرونا از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت با همکاری علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
    در زمان شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از عکاسان شیراز در خط مقدم سلامت به همراه کادر درمان علوم پزشکی شیراز تصاویری را از تلاش این عزیزان تهیه کردند که در قالب یک نمایشگاه گروهی از جمله: غلامحسین عباسی، علی عباسی، احمدرضا مداح، فاطمه بهاری، فاطمه ثقفی، زهرا صحراِییان، مهدی خاوران و محمد فروزانی آثار خود را در این گالری به نمایش گذاشته شد.
    در این پاتوق برنامه هایی نظیرِ نمایش فیلم کوتاه، کارگاه سواد بصری، مرور آثار با رویکرد مستند اجتماعی توسط هنرمندِ عکاس زهرا دشت بشی ارائه و در پایان جشنواره های عکاسی بررسی شدند .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: خبر روز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *