×
آخرین اخبار

مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:
شرکت کشت و صنعت شهید رجایی تامین کننده ۹۰ درصد بذر بهاره و ۵۰ درصد بذر پائیزه کشور است

  • کد نوشته: 17930
  • ۱۳۹۸-۰۶-۳۱
  • 821 بازدید
  • به گزارش  دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان، مدیرکل تعاون روستایی خوزستان با اشاره به اینکه کشت پائیزه مهمترین کشت کشور می باشد از تولید ۱۲۰۰ تن بذر گندم و ۴۵۰ تن بذر کلزا در خوزستان خبر داد. جمشید بنی فری گفت: کشت پائیزه یکی از استراتژیک ترین کشت های کشور […]

    شرکت کشت و صنعت شهید رجایی تامین کننده ۹۰ درصد بذر بهاره و ۵۰ درصد بذر پائیزه کشور است

    به گزارش  دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان، مدیرکل تعاون روستایی خوزستان با اشاره به اینکه کشت پائیزه مهمترین کشت کشور می باشد از تولید ۱۲۰۰ تن بذر گندم و ۴۵۰ تن بذر کلزا در خوزستان خبر داد.

    جمشید بنی فری گفت: کشت پائیزه یکی از استراتژیک ترین کشت های کشور با توجه به کاشت گندم و کلزا می باشد، از این رو آماده سازی اقلام و نهاده های مورد نیاز کشت بسیار مهم می باشد.
    وی ادامه داد: تامین نهاده هایی از جمله بذر گندم و کلزا، کود و سموم بسیار مورد توجه می باشد که خوشبختانه در بخش های مختلف با فعالیت خوب شرکت کشت و صنعت شهید رجایی توانسته ایم بخش عمده ای از بذر مورد نیاز کشاورزان در کشت بهاره و پائیزه را تامین کنیم.
    بنی فری بیان داشت: تامین ۹۰ درصد بذر بهاره و ۵۰ درصد بذر پائیزه ،کاری بزرگ و عظیم است که خوشبختانه از پس آن بر آمده ایم و امروز آمادگی توزیع ۴۵۰ تن بذر کلزا و ۱۲۰۰ بذر گندم را داریم .
    مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: بذرهای تولید شده از نوع هایولا ۵۰، هایولا ۴۸۱۵ و دلگا می باشد که ۴۳۰ تن از بذر تولید شده در استان خوزستان توزیع و از این حیث خوزستان رتبه اول را داراست.
    وی در پایان گفت: امیدواریم با توجه به بارندگی های خوب سال گذشته و پیش بینی بارندگی های خوب برای سال جاری بتوانیم کشت بی نظیری در استان را شاهد باشیم و در کنار آن به رونق اقتصادی، تولید، اشتغال و خودکفایی در محصولات کشاورزی برسیم.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *