×
آخرین اخبار

شرکت پالایش نفت تبریز تندیس سه ستاره اولین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مداری را کسب کرد

  • کد نوشته: 56963
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۹
  • 350 بازدید
  • شرکت پالایش نفت تبریز، لوح و نشان ویژه این جشنواره را با امضای احمد شریعت‌زاده رئیس فراکسیون پاسخگویی ادوار مجلس شورای اسلامی دریافت کرد
    شرکت پالایش نفت تبریز تندیس سه ستاره اولین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مداری را کسب کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، در این مراسم که در محل مرکز همایشهای بین المللی رایزن وبا حضور مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی برگزار شد ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.

    در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب متخصصین در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف‌کننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژی‌های سازمان به‌منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *