×
آخرین اخبار

سپاه طرحی جدید داد

  • کد نوشته: 4416
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۳
  • 748 بازدید
  • دیدگاه نیوز / همزمان با ابلاغ دستور رئیس مجلس درباره انجام اقدامات لازم برای امنیت مجلس، رئیس کمیسیون امنیت ملی از تهیه طرحی توسط سپاه برای ارتقای سطح تمهیدات امنیتی ساختمان پارلمان خبر داد.  به گزارش خبرآنلاین رئیس مجلس گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره اقدامات لازم برای ارتقای امنیت داخلی مجلس را به مسئولان در […]

    سپاه طرحی جدید داد

    دیدگاه نیوز / همزمان با ابلاغ دستور رئیس مجلس درباره انجام اقدامات لازم برای امنیت مجلس، رئیس کمیسیون امنیت ملی از تهیه طرحی توسط سپاه برای ارتقای سطح تمهیدات امنیتی ساختمان پارلمان خبر داد. 

    به گزارش خبرآنلاین رئیس مجلس گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره اقدامات لازم برای ارتقای امنیت داخلی مجلس را به مسئولان در رده های امنیتی مختلف ابلاغ کرده است. این مطلب را رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت اعلام کرد. به گفته ولی‌ ا… نانواکناری قرار است براساس این گزارش مسئولان امنیتی طرح های خود را برای ارتقای امنیت مجلس ارائه دهند تا اقدامات لازم ناظر به آن انجام شود. 

    وی همچنین افزود که در حال حاضر این کار از کمیسیون امنیت ملی منفک شده است و هیئت رئیسه ماموریت انجام این اقدامات را دارد.در همین حال بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تهیه طرحی ازسوی سپاه به‌منظور ارتقای سطح تمهیدات امنیتی ساختمان پارلمان، درباره برگزاری تجمعات قانونی گفت: قصد داریم فضا را به گونه‌ای مدیریت کنیم که هم امکان انتقال و طرح مطالبات و خواسته‌های مردم به نمایندگان فراهم شود و هم معضل احتمالی امنیتی به‌وجود نیاید. 

    این اظهار نظر بروجردی در توضیح علت ممانعت از برگزاری تجمع روز یکشنبه سپرده‌گذاران مؤسسه‌های مالی «کاسپین» و «آرمان» بود که در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد. وی افزود: بر اساس طرح تهیه شده که تقدیم ریاست مجلس هم شده، تمهیدات حفاظتی افزایش پیدا خواهد کرد. وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است افزایش پوشش و تمهیدات امنیتی و حفاظتی مجلس مانع از برگزاری تجمعات قانونی مردم مقابل مجلس بشود، گفت: قطعاً برای این مساله نیز تدابیری اندیشیده خواهد شد که جایگاهی ویژه برای تجمع مقابل مجلس داشته باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *