×
آخرین اخبار

سودای المپیک در سر وزنه‌بردار تاریخ‌ساز تبریزی

  • کد نوشته: 154661
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۹
  • 142 بازدید
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ۱۳ لغایت ۲۶ شهریور ماه در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با ۱۴ ورزشکار مرد و زن در این مسابقات حضور یافته است.

    سودای المپیک در سر وزنه‌بردار تاریخ‌ساز تبریزی

    به گزارش دیدگاه نیوز، بر پایه این گزارش، «امیر حقوقی اسکویی» تنها نماینده استان آذربایجان‌شرقی در ترکیب تیم اعزامی ایران است که در وزن ۹۶ کیلوگرم به روی تخته خواهد رفت.

    طبق برنامه اعلام شده، حقوقی روز چهارشنبه – ۲۲ شهریور ماه – از ساعت ۱۷ به وقت ایران در دسته الف وزن ۹۶ کیلوگرم این مسابقات با حریفان خود رقابت می‌کند.

    حقوقی در دوره گذشته مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ ازبکستان تاریخ‌ساز شده و توانست با کسب دو مدال برنز نخستین نشان جهانی وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی را به ارمغان بیاورد.

    رکورد ورودی این وزنه‌بردار تبریزی ۳۹۲ کیلوگرم است و این درحالی است که وی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ ازبکستان با مجموع ۲۸۸ کیلوگرم موفق شد به مدال برنز برسد.

    گفتنی است، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان یکی از دو رویداد احراز شرایط و کسب سهمیه المپیک پاریس است و به همین دلیل ۷۱۷ وزنه‌بردار زن و مرد برای رقابت با پولاد سرد ثبت‌نام کرده‌اند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *