×
آخرین اخبار

سند پیشران توسعه لرستان  در وضعیت مطلوبی قرار دارد

  • کد نوشته: 85967
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۱
  • 393 بازدید
  • نماینده ولی فقیه در استان در جلسه برنامه های فرهنگی سال ۱۴۰۱ بیان کرد: لرستان در حوزه ثبت و اجرای برنامه های فرهنگی و سند پیشران توسعه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
    سند پیشران توسعه لرستان  در وضعیت مطلوبی قرار دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی با بیان اینکه لرستان در این راستا یکی از پنج استان برتر معرفی شده است اظهار داشت: ۱۷ کمیته و شورا در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی استان تشکیل شده است و برنامه های اجرایی و پیشنهادی نیز در سامانه ثبت و ضبط شده است.
    وی افزود: این برنامه ها با دقت بسیار مورد بحث و بررسی قرار می گیرند و با دقت و ظرافت پیگیری می شوند.
    امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: هم افزایی خوبی در مجموعه های فرهنگی این استان وجود دارد و کسب رتبه های برتر نشان از تعامل خوب مجموعه های فرهنگی این استان و کمیته ها و شوراهای گوناگون دارد.
    شاهرخی ادامه داد : این برنامه های سالیانه فرهنگی که بر اساس مقتضیات زمان و مکان تهیه و تدوین شده است بخشی توسط ستادها تنظیم و اجرایی می شود و بخشی از طریق گفتمان سازی در خطبه های نمازجمعه و دیدارهای مختلف عملی می شود.
    حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهارداشت: با توجه به مجموعه فعالیت های فرهنگی کشور نیازمند همراهی و هم افزایی برای دستیابی به قله های رفیع فرهنگی و علمی و دینی هستیم.
    وی با بیان اینکه هرکدام از دستگاه های فرهنگی استان ماموریت های سازمانی جداگانه ای دارند عنوان کرد: این ماموریت ها نیز قابل توجه هستند و با برنامه های فرهنگی استان دریک راستا قرار دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *