×
آخرین اخبار

سرعت عمل پلیس میانه، ۲ نفر از عاملان برهم زدن نظم عمومی را زمین گیر کرد

  • کد نوشته: 141791
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۰
  • 115 بازدید
  • جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری ۲ نفر که با ایجاد رعب و وحشت و مزاحت، باعث برهم زدن نظم و آرامش عمومی شده بودند در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

    سرعت عمل پلیس میانه، ۲ نفر از عاملان برهم زدن نظم عمومی را زمین گیر کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ حسن رفیعی، در تشریح این خبر گفت: در شب گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت فردی به هویت معلوم در جلوی پارک انقلاب ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: بلافاصله با حضور ماموران انتظامی با اقتدار و ضمن رعایت حقوق شهروندی ، فرد مورد نظر دستگیر و به کلانتری دلالت گردید.

    این مقام انتظامی ادامه داد: در همان لحظه در نقطه ای دیگری از شهر، گزارش دریافتی از شهروندان مبنی بر ایجاد درگیری و آزار و اذیت فردی دیگر برای شهروندان که توسط ماموران کلانتری ۱۱ دستگیر و در نهایت هر ۲ متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

    جانشین انتظامی شهرستان میانه با بیان برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی بیان داشت: هر گونه ایجاد خلل در نظم و آرامش عمومی با برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی همراه خواهد بود و شهروندان می توانند در صورت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند./منبع دیدگاه نیوز

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *