×
آخرین اخبار

سانحه رانندگی مرگبار در محور مراغه_هشترود

  • کد نوشته: 125446
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۶
  • 172 بازدید
  • تصادف ۳ دستگاه خودرو تریلی، کامیونت و پژو ۴۰۵ با یکدیگر در محور “مراغه_هشترود” یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

    سانحه رانندگی مرگبار در محور مراغه_هشترود

    به گزارش دیدگاه نیوز  ،سرهنگ “توحید فارسی” فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف در محور “مراغه_هشترود ” نرسیده به پل دیورزم بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه نیرو های امدادی شهرستان مراغه به محل اعزام شدند.

    وی خاطر نشان کرد: در بررسی های به عمل آمده در محل مشخص شد، ۳ دستگاه تریلی کشنده، کامیونت بادسان و سواری پژو ۴۰۵ به دلیل نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده اند.

    سرهنگ فارسی تصریح کرد: در این حادثه راننده کامیونت بادسان به علت شدت جراحات وارد شده در دم فوت شده و ۳ سرنشین دیگر خودروها مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

    فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را  تجاوز به چپ از سوی راننده تریلی کشنده نسبت به ۲ خودروی دیگر اعلام کرد، از رانندگان خواست در رانندگی به ویژه هنگام بارندگی و تاریکی شب، هوشیاری کامل خود را حفظ کرده و با احتیاط و رعایت قانون و مقررات رانندگی، پرهیز از سرعت، سبقت غیر مجاز و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی از وقوع چنین سوانح دلخراش جلوگیرى کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *