×
آخرین اخبار

سارق سابقه دار سیم و کابل در میانه بازداشت شد

  • کد نوشته: 143548
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
  • 137 بازدید
  • جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه از شناسایی و دستگیری سارق سیم و کابل با ۸ فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس این فرماندهی خبرداد.

    سارق سابقه دار سیم و کابل در میانه بازداشت شد

    به گزارش دیدگاه نیوز،  سرهنگ حسن رفیعی، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان میانه، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۱ با انجام مجموعه اقدامات و بررسی های میدانی توانستند عامل این سرقت ها را شناسایی و در عملیاتی سارق را دستگیر کنند.

    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه ادامه داد : متهم در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

    این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می کنند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه می شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *