×
آخرین اخبار

زمینه‌های همکاری مرکز خدمات و اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی بررسی شد

  • کد نوشته: 65878
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۴
  • 444 بازدید
  • مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی زمینه‌های همکاری دو سازمان دیدار و گفت و گو کردند.
    زمینه‌های همکاری مرکز خدمات و اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی بررسی شد

    به گزارش خدا روز ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مدیر کل مرکز خدمات استان در جلسه شورای معاونان اداره کل بهزیستی که با دستور جلسه بررسی زمینه‌های همکاری و تفاهم‌نامه مشترک برگزار شده بود ضمن معرفی اجمالی مرکز، هماهنگی و هم‌افزایی برای اجرای برنامه مشترک را زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر دانست.

    وی افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین این دو اداره کل همیاری بیشتر در ارائه خدمات هدفمند و روشمند را به دنبال خواهد داشت که گسترش برنامه‌های مشاوره‌ای و فرهنگی در زمینه‌های پیش از ازدواج و مهارت زندگی و دوره‌های ویژه ایام کرونا در اولویت برنامه‌ریزی بین کارشناسان و معاونین هر دو نهاد قرار می‌گیرد.
    سرکار خانم دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی استان گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های مستمر و پیگیری‌های لازم از طریق معاونت متناظر با هریک از بندهای تفاهم‌نامه، زمینه‌های همکاری بیشتری نیز فراهم شود.
    حجت الاسلام عابدی معاون معیشت و امور فرهنگی مرکز خدمات ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مشاوره و کارگاه‌های مهارت زندگی مرکز خدمات استان به معرفی برنامه‌های مرکز در زمینه‌های مشاوره انفرادی و گروهی پرداخت.
    در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری در ۵ صفحه و در ۱۲ ماده برای مدت یک سال بین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی و بهزیستی امضا شد. / انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *