×
آخرین اخبار

رونمایی از سامانه موشکی و پهپادی در رژه ۳۱ شهریور لرستان

  • کد نوشته: 156537
  • ۱۴۰۲-۰۶-۳۰
  • 156 بازدید
  • مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همراه با رژه نیروهای مسلح در شهرستان خرم‌آباد برای اولین بار در استان از سامانه‌های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

    رونمایی از سامانه موشکی و پهپادی در رژه ۳۱ شهریور لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سرهنگ آیت‌اله دولت‌پور سی‌ام شهریورماه ضمن  گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همراه با رژه نیروهای مسلح در شهرستان خرم‌آباد برای اولین بار در استان از سامانه‌های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود و از عموم همشهریان عزیز دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند.

    وی افزود: رژه نیروهای مسلح در روز جمعه ۳۱ شهریور ساعت ۷:۳۰ صبح در گلدشت شرقی بلوار کریم‌خان زند برگزار می‌شود.   

    دولت‌پور با اشاره به اولین برنامه از آغاز هفته دفاع مقدس ادامه داد: دیدار فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه در استان ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۳۰ شهریور در بیت امام جمعه شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

    مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: طبق سنوات گذشته برنامه‌های تلویزیونی متنوعی با حضور فرماندهان، مسئولان و رزمندگان دفاع مقدس در شبکه افلاک استان پخش خواهد شد و اولین برنامه تلویزیونی با حضور سردار کشکولی در گفتگوی ویژه خبری پنج شنبه شب پخش خواهد شد.   

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *