×
آخرین اخبار

روشن شدن نور امید با تساوی مقابل مس رفسنجان

  • کد نوشته: 167884
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۹
  • 187 بازدید
  •   تیم نوای آمل که قبل از شروع فصل جدید، با مشکلات مدیریتی روبرو بود و تمرینات پیش فصل مناسبی نداشت، نتوانست ابتدای لیگ بازی خوبی به نمایش بگذارد. به گزارش دیدگاه نیوز ؛ تیم نوای آمل به دلیل مشکلاتی مدیریتی تمرینات خوبی نداشت و نتوانست به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. این تیم که […]

    روشن شدن نور امید با تساوی مقابل مس رفسنجان

     

    تیم نوای آمل که قبل از شروع فصل جدید، با مشکلات مدیریتی روبرو بود و تمرینات پیش فصل مناسبی نداشت، نتوانست ابتدای لیگ بازی خوبی به نمایش بگذارد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ تیم نوای آمل به دلیل مشکلاتی مدیریتی تمرینات خوبی نداشت و نتوانست به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. این تیم که در کل هفت بازیکن و دو دروازه بان دارد، به نظر می رسد بازیکنان دیگری نیز جذب خواهد کرد.

    این تیم در بازی اول لیگ، برابر شاهین نطنز تن به باخت داد تا کار سختی برای ادامه لیگ داشته باشد و صاحب نظران نوا را کاندید زود هنگام سقوط می دانستند.

    اما هفته های بعد نوای آمل تمرینات خود را بهتر دنبال کرد تا جایی که در بازی مقابل مس رفسنجان، دقایق آخر باخت را با مساوی عوض کرد.

    نوای آمل قهرمان لیگ یک و لیگ برتر فوتسال زنان بوده است و به نظر می رسد در صورت ادامه تمرینات، بازی بهتری را از این تیم شاهد باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *