×
آخرین اخبار

شهردار تبریز:
رضایت شهروندان خستگی چهار ساله ام را رفع کرد

  • کد نوشته: 60678
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۸
  • 389 بازدید
  • شهردار تبریز در مراسم افتتاح ۳ پروژه شهرداری منطقه ۳ گفت: استقبال و رضایت اهالی محله شهرک طالقانی، خستگی ۴ ساله ام را رفع کرد.
    رضایت شهروندان خستگی چهار ساله ام را رفع کرد
    به گزارش دیدگاه نیوز ، ایرج شهین باهر در سخنانی با اشاره به ابراز محبت اهالی شهرک طالقانی گفت: همواره بر این باور هستم که اگر کارها خوب و صحیح انجام شده و بودجه نیز به جا هزینه شود، چنین بازخوردی خواهد داشت.

    او افزود: مردم قدرشناس و مهربان شهرمان همیشه به خادمان خود لطف دارند و واقعا قدر زحمات مسئولینی که کارها را خالصانه و به درستی انجام می دهند، می دانند.

    شهردار تبریز ادامه داد: پارک فضولی را می توان از آن پارک هایی دانست که واقعا با مکان یابی مناسب احداث شده است و هر مترمربع پارک به درستی مورد استفاده اهالی قرار خواهد گرفت.

    شهین باهر تصریح کرد: این پارک در این محله نیاز اهالی بود و استقبال پرشور شهروندان ضرورت احداث را نشان داد و قطعا باعث تحول و ایجاد ارزش افزوده ای در این محله خواهد داشت.

     او اضافه کرد: استقبال و قدرشناسی اهالی محله شهرک طالقانی، خستگی ۴ ساله ام را رفع کرد.

    شهردار تبریز در پایان اظهار کرد:  یکی از بهترین کارهای این دوره مدیریت شهری، احداث پارک های محله ای است که ۴۳ پارک احداث شده است و با افتتاح پارک های دیگر، تعداد پارک های احداث شده این دوره مدیریت شهری به ۶۰ می رسد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “رضایت شهروندان خستگی چهار ساله ام را رفع کرد”

    1. مهان گفت:

      من که راضی نیستم. شهر رو گند برداشته

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *