×
آخرین اخبار

رشد آمار پرواز و مسافر خارجی فرودگاه تبریز / فرودگاه تبریز نزدیک به ۱۹ درصد مسافر خارجی فرودگاههای کشور را به خود اختصاص داده است

  • کد نوشته: 71007
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۹
  • 451 بازدید
  •  مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از رشد آمار پرواز و مسافر بین المللی فرودگاه تبریز در تیر ماه سالجاری خبر داد.
    رشد آمار پرواز و مسافر خارجی فرودگاه تبریز / فرودگاه تبریز نزدیک به ۱۹ درصد مسافر خارجی فرودگاههای کشور را به خود اختصاص داده است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، رامین آذری گفت: پروازهای خارجی فرودگاه تبریز در تیر ماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۳۱ پرواز بوده است که نسبت به ۹۵ پرواز ماه گذشته از رشدی ۳۸ درصدی برخوردار است.

    وی افزود: میزان جابجایی مسافر خارجی نیز در همین مدت ۵۰ درصد رشد داشته است بطوریکه از ۱۲۷۲۴ نفر مسافر در خرداد ماه به تعداد ۱۹۱۴۳ نفر در تیر ماه سالجاری رسیده است.
    این مقام ارشد حمل و نقل هوایی استان در مورد سهم فرودگاه تبریز از کل پرواز و مسافر بین المللی کشور گفت: در بخش پروازهای مسافری  ، فرودگاه تبریز ۱۴ درصد و در حوزه اعزام و پذیرش مسافر حدود ۱۹ درصد جابجایی مسافر در “فرودگاههای تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران” متعلق به فرودگاه تبریز است.
    لازم به ذکر است هم اکنون از فرودگاه تبریز به مقاصد استانبول ، ایروان و ازمیر پرواز انجام می پذیرد و مسیر تبریز – استانبول از ابتدای سال تاکنون عنوان ” پرتردد ترین مسیر بین المللی فرودگاههای تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران” را به خود اختصاص داده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *