×
آخرین اخبار

رانندگان قانونمند مسجدسلیمانی در همایش همیاران پلیس تجلیل شدند

  • کد نوشته: 6938
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۹
  • 1260 بازدید
  • همایش همیاران پلیس ، طلایه داران فرهنگ و ترافیک صبح امروز در مسجدسلیمان برگزار شد .

    رانندگان قانونمند مسجدسلیمانی در همایش همیاران پلیس تجلیل شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این همایش به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به همت پلیس راهور این شهرستان در سالن اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

    رییس پلیس راهور مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به اهمیت قانون و اجرای آن گفت : فلسفه ی ایجاد قوانین ، آسایش و امنیت شهروندان است و قانون گریزی و تخلف از قوانین موجب برهم خوردن نظم و امنیت جامعه می شود .

    سرهنگ دوم غلامحسین جودکی افزود : برای برخورداری از امنیت پایدار اگر چه پلیس وظیفه ی تأمین آنرا بر عهده دارد ولی این به تنهایی کافی نیست و می بایست همه ی آحاد جامعه در این زمینه با پلیس همکاری کنند .

    وی ادامه داد : با تکیه بر اقدامات فرهنگی و بردن آموزش های فرهنگی تا کوچک ترین بخش و تقسیم بندی جامعه یعنی خانواده می توان به فرهنگ سازی و توجه و پاسداشت قانون توسط شهروندان اقدام کرد .

    در پایان این آیین که با حضور دانش آموزان همیار پلیس و تعدادی از مسئولین شهری برگزار شد از ۸ راننده قانونمند شهرستان مسجدسلیمان و ۴ نفر از رانندگان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اسامی مهرداد روشن پور – علی زمانی –مازیار نصیریان و شاهین شهبازی با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد . 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *