×
آخرین اخبار

رئیس قوه قضائیه وارد اصفهان شد/ اژه‌ای: جذب کارمند و قاضی مورد نیاز دادگستری اصفهان تا ۶ ماه آینده

  • کد نوشته: 119927
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۵
  • 137 بازدید
  • حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای در هجدهمین سفر استانی خود همراه با معاونان وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد

    رئیس قوه قضائیه وارد اصفهان شد/ اژه‌ای: جذب کارمند و قاضی مورد نیاز دادگستری اصفهان تا ۶ ماه آینده

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای در هجدهمین سفر استانی خود همراه با معاونان وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

    حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در هجدهمین سفر استانی خود دقایقی قبل همراه با معاونان خود وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

    رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: خدا را سپاسگزارم که توفیق حاصل شد در ماه شعبان به استان اصفهان، استانی که در یک روز ۳۷٠ شهید تشییع کرد حضور پیدا کنم و امید است توفیق پیدا کنیم در این ماه عزیز، قدمی برای رفع مشکلات مردم از نظر حقوقی و قضایی برداریم.

    او ادامه داد: از نماینده ولی فقیه، استاندار و همکاران تشکر می‌کنم و امید است در این سفر در ابتدا برای رفع مشکلات بخش‌ها و حوزه‌های قضایی اصفهان از جمله کمبود قاضی و کارمند اقدام کنیم.

    رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: استان اصفهان دارای ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضائی است که این مراکز و مراجع قضائی دارای مشکلات و کمبود‌هایی از لحاظ کادر قضائی و اداری هستند؛ بر مبنای تدابیر اتخاذ شده و تمهیدات صورت‌گرفته تا شهریور و مهر سال آتی، نه در حد نیاز، اما به مقدار ضرورت کارمند و قاضی به مراکز و مراجع قضائی استان اصفهان تزریق خواهیم کرد.

    محسنی اژه‌ای افزود: در راستای بخشی از زندان‌ها مشکلاتی داریم و امید داریم بتوانیم جابجا کنیم، این استان گرچه از بیرون برخوردار است، اما آنگونه که شایسته مردم است نتوانستیم گامی برداریم.

    رئیس دستگاه قضا گفت: هیئت‌هایی به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند و خودم نیز تا آخر شب جلسات متعددی دارم تا مطالب مردم را از نزدیک بشنویم و آن مشکلاتی که مستقیم به قوه باز می‌گردد را رفع کنیم و مواردی را که به دیگر قوا مربوط است منتقل کنیم تا بیش از آنچه که تا امروز به این استان عزیز و شهیدپرور رسیدگی شده، رسیدگی کنیم.

    حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ابتدای سفر با حضور بر مزار یکی از شهدای گمنام اصفهان، به مقام این شهید و تمام شهدای ایرام اسلامی ادای احترام کرد.

    رئیس قوه قضائیه وارد اصفهان شد/ اژه‌ای: جذب کارمند و قاضی مورد نیاز دادگستری اصفهان تا ۶ ماه آینده

    دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان اصفهان، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان خواهد بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *