×
آخرین اخبار

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان خبر داد: آغاز مجدد رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگستری هندیجان

  • کد نوشته: 23204
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۵
  • 3169 بازدید
  • رئیس دادگستری هندیجان گفت: به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا ادامه روند رسیدگی به پرونده‌های دادگستری شهرستان هندیجان از اردیبهشت ماه آغاز شد. سید محمود هاشمی امروز در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز در هندیجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای رسیدگی به پرونده‌های معوق ناچار به انتقال اوقات تعیین […]

    رئیس دادگستری شهرستان هندیجان خبر داد: آغاز مجدد رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگستری هندیجان

    رئیس دادگستری هندیجان گفت: به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا ادامه روند رسیدگی به پرونده‌های دادگستری شهرستان هندیجان از اردیبهشت ماه آغاز شد.
    سید محمود هاشمی امروز در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز در هندیجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای رسیدگی به پرونده‌های معوق ناچار به انتقال اوقات تعیین شده به اردیبهشت ماه شدیم و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پرونده‌های باقیمانده در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرند.
    وی افزود: اصحاب پرونده‌ها با استفاده از ظرفیت ابلاغ الکترونیک و سامانه های پیام کوتاه در جریان رسیدگی به پرونده خود قرار می گیرند.
    رئیس دادگستری هندیجان ادامه داد: شهرستان هندیجان وضعیت نسبتا خوبی در زمان رسیدگی به پرونده ها دارد که باید با تلاش بیشتر و همت جهادی قضات در این زمینه نیز شاهد ارتقای عملکرد شهرستان باشیم.
    هاشمی در پایان گفت: صرفه اقتصادی، افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها و حفظ شان و آبروی مردم مهمترین دستاورد ابلاغ الکترونیکی در سیستم دادگستری هندیجان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *