×
آخرین اخبار

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان هندیجان از تشکیل ستاد توسعه تعاون در این شهرستان خبر داد.

  • کد نوشته: 35064
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۷
  • 565 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان همزمان باهفته تعاون در جلسه با حضور مهندس بویری فرماندار و خانم بریحی رییس اداره تعاون رفاه اجتماعی و مدیران تعاونی ها در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد. دراین جلسه خانم زهرا بریحی رییس اداره تعاون شهرستان هندیجان با اشاره به گرامیداشت هفته تعاون گفت: قشر گسترده […]

    رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان هندیجان از تشکیل ستاد توسعه تعاون در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان همزمان باهفته تعاون در جلسه با حضور مهندس بویری فرماندار و خانم بریحی رییس اداره تعاون رفاه اجتماعی و مدیران تعاونی ها در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
    دراین جلسه خانم زهرا بریحی رییس اداره تعاون شهرستان هندیجان با اشاره به گرامیداشت هفته تعاون گفت: قشر گسترده در هندیجان در بخش لنج داران و صیادان و مسکن مهر و دیگر اقشار در تعاونها هستند که تحت پوشش اداره تعاون قرار دارند.  آمار تعاونی ها درشهرستان هندیجان بیش از ۲۴۷ تعاونی ثبت شده و ۱۱۶ تعاونی وجود دارند که در حال فعالیت هستند.

    وی افزود: در تعاونی ها که درحال حاضر مشغول به فعالیت به بیش از ۲۳۰۰ نفر در جایگاه شغلی مشغول هستند، تولید و خدمات و مصرف خدمت از ۲۷ تعاونی مسکن مهر ۱۵ تعاونی فعال میباشند. رئیس اداره تعاون ادامه داد: دفاتراداره تعاون در راستای توسعه تعاونی ها در شهرستان مشغول می باشد که باید خبر داد که در این راستا تشکیل ستاد توسعه تعاون در آینده نزدیک که رئیس ستاد مهندس بویری فرماندار و اداره تعاون در برنامه ریزی خواهد بود که اگر این ستاد تشکیل شود مثمر ثمر خواهد بود.

    خانم بریحی اظهار کرد: در سال ۹۸ شهرستان هندیجان رتبه برتر را در تعاونی ها در سطح استان خوزستان به خود کسب کرده بود و باید اشاره به این داشت که بانک اطلاعاتی تعاونی ها ثبت شده و همچنین طرح کلنگ زنی طرح آبزیان که بسیار مهم در ۴۴ تعاونی در شهرستان بود که این طرح در۶ ماه انجام شده و در حوزه تعاون در توسعه طرح اشتغالزایی بسیار مهم بوده و جا دارد از فرماندار هندیجان تشکر گردد که در این طرح بسیار همکاری خوبی در این راستا داشته بودند.

    وی عنوان نمود: در هفته آینده تفاهم نامه با سپاه پاسدارن خواهیم نمود که این تفاهم نامه در چهارچوب مقررات انجام میشود و بسیار مهم می باشد. رییس تعاون رفاه اجتماعی هندیجان در پایان گفت: یکی از ارکان برگزاری مجامع بسیار مهم است که مهمترین اهداف و تصمیم گیری در مجامع اعضای تعاونی است که اگر عضو نباشند این تعاونی قانونی نخواهد بود و جایگاهی ندارد و هیئت مدیره هر تعاونی بعنوان بازوی اداره تعاون و رفاه اجتماعی هستند که کار انجام شود و آموزش های عملی در سطح باید ترتیب اثر داده می شود.

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *