×
آخرین اخبار

مسئول فوریتهای پزشکی شهرستان هندیجان خبر داد:
دو حادثه جاده دیلم به هندیجان ۱ کشته و ۵ زخمی به جای گذاشت

  • کد نوشته: 15796
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۹
  • 618 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان حیدر بحرکانی مسئول فوریتهای پزشکی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۵ یک دستگاه ایسوزو خاور با پراید در مسیر دهنو هندیجان به دیلم برخورد کرده که بلافاصله نیروهای امداد و نجات فوریتهای پزشکی در صحنه حاضر شدند که این حادثه یک نفر مجروح بجا گذاشت. […]

    دو حادثه جاده دیلم به هندیجان ۱ کشته و ۵ زخمی به جای گذاشت

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان حیدر بحرکانی مسئول فوریتهای پزشکی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۵ یک دستگاه ایسوزو خاور با پراید در مسیر دهنو هندیجان به دیلم برخورد کرده که بلافاصله نیروهای امداد و نجات فوریتهای پزشکی در صحنه حاضر شدند که این حادثه یک نفر مجروح بجا گذاشت. مجروح حادثه توسط فوریتهای پزشکی هندیجان جهت مداوا به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافت.

    مسئول فوریتهای پزشکی هندیجان در ادامه عنوان داشت در مسیر جاده دیلم به هندیجان و هندیجان به سمت ماهشهر صبح امروز ۲ دستگاه خودرو تیبا و ۲۰۶ بر اثر واژگونی ۱ کشته و ۴ نفر مجروح به جای گذاشت که بلافاصله امدادگران فوریت های پزشکی درصحنه های واژگونی حضور پیدا کردند و پس از کمک رسانی به مجروحین نیز به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافتند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *