×
آخرین اخبار

دعوت فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

  • کد نوشته: 16036
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۹
  • 1110 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان “سرهنگ کارآگاه علی حسینی” ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، آحاد مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان را به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. سرهنگ حسینی افزود: آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و […]

    دعوت فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان “سرهنگ کارآگاه علی حسینی” ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، آحاد مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان را به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
    سرهنگ حسینی افزود: آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند. روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران، دنیا را به مقاومت دربرابرسلطه جهانی فرامی خواند و هر سال پرشور تراز سال قبل ، آزادی خواهان و مسلمانان نقاط مختلف جهان، با مشت های گره کرده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنند
    ایشان خاطر نشان کرد: پیام مردم سرافراز ایران در روز جهانی قدس حمایت از ملت مظلوم و ستم کشیده ای است که در طول تاریخ پر فراز و نشیب جهان اسلام بارها و بارها مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و از سرزمین آبا و اجدادی خود رانده شدند.
    در این راستا، فرماندهان و کارکنان انتظامی شهرستان مسجدسلیمان، ضمن تامین امنیت راهپیمایان روزه دار، همراه و همگام با آحاد مردم، با حضورخود مراتب تنفر و بیزاری خود را از رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جهان خوار اعلام خواهند کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *