×
آخرین اخبار

دستگیری ۲۵ اراذل و اوباش در تبریز

  • کد نوشته: 81034
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
  • 783 بازدید
  • جانشین فرمانده انتظامي استان يكي از برنامه هاي پليس را برخورد جدي با اراذل و اوباش دانست و گفت: در یک عملیات غافلگیرانه 25 نفر از اراذل و اوباش در یکی از روستاهای اطراف تبریز دستگیر شدند.
    دستگیری ۲۵ اراذل و اوباش در تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز،  سردار “علی محمدی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در موضوع امنیت پلیس با هیچ کسی تعارف نداشته چراکه آرامش جامعه را مطالبه عموم شهروندان می داند.

    وی در ادامه افزود: تعداد ۲۵ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار که سابقه شرارت و عربده کشی داشتند با ترتیب میهمانی و جشنی در یکی از روستاهای اطراف تبریز جمع شده بودند که در کمترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی دستگیر و از متهمان انواع سلاح سرد ،آلات قمار و استعمال مواد مخدر کشف شد.

    جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این استان جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد،تصریح کرد : بعدا از شهادت شهید “اکبر رنجبر” طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته که با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان های تابعه تعداد ۹۸ اراذل و اوباش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

    این مقام ارشد انتظامی استان به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و فضای مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را مختل و سلب کنند.

    جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس استان تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی را در اسرع وقت با شماره های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند. .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *