×
آخرین اخبار

دستگیری سارق سیم کابل برق با ۸ فقره سرقت  در ” ملکان “

  • کد نوشته: 147053
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۰
  • 143 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان “ملکان” از  دستگیری سارق با ۸ فقره سرقت سیم کابل برق خبر داد.

    دستگیری سارق سیم کابل برق با ۸ فقره سرقت  در ” ملکان “

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ “علی ریحانی” در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق و تخریب خطوط انتقال برق در شهرستان ملکان، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود : ماموران با چندین شبانه روز کار پلیسی و انجام  تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی ، سرانجام موفق به شناسایی سارق  و  مخفیگاه  وی  در اطراف شهر ملکان شدند.
    سرهنگ ریحانی اظهارداشت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به مکان مورد نظر اعزام و با تعقیب و مراقبت و اقدامات غافلگیرانه  متهم را دستگیر و در بازرسی انجام شده مقادیری زیادی از سیمهای برق سرقتی به همراه  ادوات و آلات  جرم  کشف و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
    وی تصریح کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت می باشد در بازجوئی های ماموران و در مواجهه با شواهد و مستندات به ۸ فقره سرقت کابل برق با همدستی یک متهم دیگر در سطح شهرستان اعتراف  که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص سرقت، موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./منبع دیدگاه نیوز

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *