×
آخرین اخبار

دستگیری باند سارقان سیم و کابل در بخش کاغذکنان شهرستان “میانه “

  • کد نوشته: 153186
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۲
  • 117 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری باند ۴ نفره سارقان حرفه ای سیم برق با ۱۱ فقره سرقت در بخش کاغذکنان این شهرستان خبر داد.

    دستگیری باند سارقان سیم و کابل در بخش کاغذکنان شهرستان “میانه “

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ ” حسن رفیعی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح بخش کاغذکنان شهرستان و پیرو مطالبات مردمی و همچنین بوجود آوردن مشکلات بسیاری برای شهروندان آن منطقه؛ شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی کاغذکنان و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: با اقدامات شبانه روزی و بررسی های همه جانبه ماموران پلیس ، اعضای یک باند ۴ نفره سارقان را شناسایی کرده و در عملیاتی مقتدر آنها را در حین سرقت دستگیر کردند.

    سرهنگ ” حسن رفیعی” با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از متهمان در محل سرقت ، مقدار ۱۰ کیلوگرم سیم مسی و اموال مسروقه و ادوات جرم کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق درسطح حوزه بخش کاغذکنان اعتراف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان تصریح کرد: سارقان تحویل مقام قضایی شدند و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را سریعا با سامانه ۱۱۰ در جریان گذارند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *