×
آخرین اخبار

آزاداندیش معاونت کل نهاد صلح وسازش کشور در همایش شورای سفیران نهاد لرستان:
دروه های حقوق قضا و شهروندی برای عضوها و سفیران برگزار می کنیم

  • کد نوشته: 89785
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۲
  • 1153 بازدید
  • آزاداندیش معاونت کل نهاد صلح وسازش کشور در همایش شورای سفیران نهاد لرستان:دروه های حقوق قضا و شهروندی برای عضوها و سفیران برگزار می کنیم.
    دروه های حقوق قضا و شهروندی برای عضوها و سفیران برگزار می کنیم

    به گزارش دیدگاه نیوز، همایش شورای سفیران نهاد بین المللی صلح و سازش کشور در روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ با حضور مسئولین دستگاه قضا،انتظامی،سپاه،شورای حل اختلاف،سعیددرویشی رئیس شورای سفیران نهاد لرستان در شهرستان دورود و مهندس امیددرویشی معاونت برنامه ریزی نهادصلح وسازش،در سالن اجتماعات امام علی(ع) شهر دورود،برگزار شد.
    به گزارش پایگاه خبری دیدگاه نیوز و بر پایه خبر روابط عمومی و اموربین المللی نهاد صلح وسازش ندابخشان عدالت کشور، در این همایش بزرگ سرهنگ سالاروند فرماندهی انتظامی دورود و سرهنگ منصور فرماندهی سپاه دورود در خصوص صلح وسازش و همکاری سفیران در کاهش پرونده ها،سخنرانی و نقش سفیران را در پرونده های قضایی،موثر دانستند.
    دکتر فرهنگ آزاداندیش نیز با اشاره به کارکرد نهاد صلح سازش در جامعه،گفت:خیلی از پرونده های قضایی در دادگاه منجر به حل و فصل یا رفع کدورت نمی‌شود،و گاها پس از صدور حکم به دلیل کینه طرفین،این دعوا ادامه پیدا می‌کند و اینجا وظیفه خطیر سفیران صلح و سازش وارد شدن به چنین پرونده هایی است تا کدورت ها و اختلافات را حل و صلح و سازش بین طرفین،برقرار شود.

    آزاداندیش افزود: در نظر داریم امسال‌ دوره‌های حقوقی و قضایی وحقوق شهروندی را برای اعضای نهاد وسفیران برگزار کنیم که با هماهنگی مراکز آموزشی مانند مرکز آموزش عالی آرمان سازان دانش آفرین و دیگر موسسات عالی،این امر فراهم است.نقش مسئولان قضایی و انتظامی و قضات محترم با سفیران نهاد، مشاوره، راهنمایی و همکاری است، تا بتوانند پرونده های کیفری وحقوقی را به سرانجام برسانند و در صورت لزوم مقدماتی را فراهم کنند که اگر برای صلح و رضایت فرصت خواستند، اجرای احکام دراجرای حکم همکاری لازم را داشته باشند.
    دکتر فرهنگ آزاداندیش در پایان سخنان خود و به نمایندگی از دکتر احمدی مهر دبیرکل نهاد صلح وسازش ندابخشان عدالت کشور از حضور سفیران صلح واعضای ستادصبر و مسئولان استان لرستان در خصوص حمایت از نهاد صلح سازش ندابخشان عدالت کشور تقدیر و تشکر کردند.
    در این همایش نیز، به تعدادی از سفیران و بزرگان و معتمدین و ریش سفیدان شهرستان های استان لرستان، حکم سفیر صلح اهداء نمود و از فرماندهی انتظامی و فرماندهی سپاه و رئیس شورای سفیران لرستان و شورای شهر، لوح سپاس اهدا کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *