×
آخرین اخبار

خیانت در امانت/ کلاهبردار به دام پلیس لرستان افتاد

  • کد نوشته: 80081
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۸
  • 309 بازدید
  • لرستان_ فرمانده انتظامی استان، از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 12 میلیارد ریال در "خرم آباد" خبر داد. 
    خیانت در امانت/ کلاهبردار به دام پلیس لرستان افتاد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سردار”یحیی الهی” در این باره بیان داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با روش های متقلبانه از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

     

    وی افزود: درتحقیقات پلیس محرز شد مال باخته مالک یک دستگاه سواری می باشد که به صورت امانی پیش فردی نگهداری شده است و فرد مورد نظر با روش های متقلبانه و تنظیم قولنامه جعلی خودرو را تصاحب کرده است.

     

    فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم را در سطح شهر “خرم آباد” شناسایی و دستگیر کردند.

     

    این مقام انتظامی استان، اظهار داشت: کلاهبردار در تحقیقات پلیس و مواجهه با دلایل و مستندات به جرم خود اعتراف کرد و ۱۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از وی کشف شد.

     

    سردار الهی در پایان، ضمن هشدار به افراد سودجو وکلاهبردار که پلیس با قاطیعت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد، فریب افراد سودجو و متقلب را نخورند و در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *