×
آخرین اخبار

جلسه هیئت رئیسه پارلمان بانوان شهرستان مسجدسلیمان با سرپرست فرمانداری برگزار شد

  • کد نوشته: 16832
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۱
  • 697 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ اعضای هیئت رئیسه پارلمان بانوان شهرستان باحجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری دیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار مسائل مختلفی از جمله نقش بانوان در توسعه شهرستان و بهره مندی از توانمندی های بانوان فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و […]

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ اعضای هیئت رئیسه پارلمان بانوان شهرستان باحجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری دیدار و گفت و گو کردند.

    در این دیدار مسائل مختلفی از جمله نقش بانوان در توسعه شهرستان و بهره مندی از توانمندی های بانوان فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین پیشنهادات و خواسته هایی در این جلسه از سوی اعضای هیئت رئیسه پارلمان بانوان مطرح شد که یکی از این پیشنهادات و خواسته های بانوان ، داشتن پارک اختصاصی بانوان می باشد.

    حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری در این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای موجود در پارلمان مشورتی بانوان گفت: این پارلمان یک مجمع پویا و فعال می باشد که باید به عنوان یک کنشگر در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش خود را به خوبی ایفا نماید.

    سرپرست فرمانداری بااشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان را زنان تشکیل می دهند و در این قشر افرادی هستند که می توانند در جامعه تاثیراتی مفیدی بگذارندا ظهارداشت: ارتقاء توانمندی ها و جایگاه زنان با نقش آفرینی آنها در حوزه های مختلف، تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی برخی از اهداف تشکیل پارلمان مشورتی زنان در این شهرستان است که باید تقویت شود .

    حجتی نیا گفت : زن در خانواده نقش اساسی و کلیدی درتربیت فرزندان داشته و نوع تربیت نیزنقش بسزایی درشکل گیری فرهنگ جامعه دارد و چنانچه زن یا مادردرخانواده دچارمشکل جسمی یا روحی شود همه خانواده تحت تاثیر ان مشکل قرار خواهند گرفت در این راستا ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت بانوان امری حائز اهمیت میباشد.
    وی افزود: بعضی از امکانات و تجهیزات موجود در هر شهر شاید در نگاه اول جزء ضروریات و مسائل مهم نباشد، اما با دقت بیشتر و تمرکز در آن به عمق اهمیت و اثرگذاری آن پی برده می شود یکی از این امکانات، فضای تفریحی ویژه بانوان است ، جایی که زنان و دختران جوان بتوانند با راحتی و آسایش به ورزش ها و فعالیت های مفرح بپردازند.

    سرپرست فرمانداری در پایان این جلسه با تاکید بر اینکه توجه به ورزش و تفریح بانوان در راستای زندگی بهتر امری ضروری است و این در حالی است که امکانات و فضاهای ورزشی اختصاصی به بانوان در شهر ناچیز است یا اصلا وجود ندارد و قطعا طرح پارک بانوان در روزهای آینده بصورت ویژه در دستور کار مجموعه فرمانداری و ادارات مربوطه شهرستان قرار خواهد گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *