×
آخرین اخبار

جشنی شاد و پرنشاط با عنوان “جشنی به وسعت یک لبخند۲” برای۲۰۰ کودکان بی سرپرست و کودکان کار و بچه های اتیسم و سندروم دان که تحت حمایت خود هست برگزار کرد.

  • کد نوشته: 179615
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۷
  • 217 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی و رسانه ای مرصاد اصفهان درتاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۵ در مکان :نمایشگاه بین‌المللی پل شهرستان برای  موسسه فرهنگی و رسانه ای مرصاد در اقدامی خداپسندانه، جشنی شاد و پرنشاط با عنوان “جشنی به وسعت یک لبخند۲” برای۲۰۰ کودکان بی سرپرست و کودکان کار و بچه های […]

    جشنی شاد و پرنشاط با عنوان “جشنی به وسعت یک لبخند۲” برای۲۰۰ کودکان بی سرپرست و کودکان کار و بچه های اتیسم و سندروم دان که تحت حمایت خود هست برگزار کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از

    روابط عمومی موسسه فرهنگی و رسانه ای مرصاد اصفهان

    درتاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۵ در مکان :نمایشگاه بین‌المللی پل شهرستان برای

     موسسه فرهنگی و رسانه ای مرصاد در اقدامی خداپسندانه، جشنی شاد و پرنشاط با عنوان “جشنی به وسعت یک لبخند۲” برای۲۰۰ کودکان بی سرپرست و کودکان کار و بچه های اتیسم و سندروم دان که تحت حمایت خود هست برگزار کرد. این جشن که با حضور پرشور اعضای دهه هشتادی موسسه همراه بود،که تونستیم لحظات خاطره انگیزی را برای کودکان رقم بزنیم.

    شادی و شور و نشاط در فضای جشن

    از ابتدای ورود کودکان به محل برگزاری جشن، شور و نشاط در چهره آنها موج می زد.

    که با کلی پذیرایی و ناهار از انان به عمل امد ، جشن و موسیقی کودکانه و حضور داوطلبان پرانرژی موسسه مرصاد، فضایی شاد و دلنشین را برای کودکان فراهم کرده بود.

    برنامه های متنوع و سرگرم کننده

    در این روز جشنبه مناسبت ولادت اقا علی ابن طالب برگزار شد و بعد از آن پذیرایی داخل جشن و ناهار کودکان تدارک دیده شده بود ، برنامه های متنوعی از جمله بازی های گروهی، مسابقه های پر هیجان ، برای کودکان تدارک دیده شده بود. داوطلبان موسسه مرصاد با صبر و حوصله و با تمام وجود در کنار کودکان بودند و به آنها در انجام بازی ها و فعالیت های مختلف کمک می کردند.

    هدیه ای به یادگار

    در پایان جشن، هدایایی به رسم یادبود به کودکان اهدا شد. لبخند و رضایت کودکان از این جشن، نشان از موفقیت موسسه مرصاد در برگزاری این برنامه خداپسندانه داشت.

    موسسه فرهنگی و رسانه ای مرصاد مدت کوتاهی است که در زمینه حمایت از کودکان بی سرپرست و کودکان کار و… فعالیت می کند. این موسسه با ارائه خدمات مختلف آموزشی، فرهنگی، و حمایتی، به دنبال فراهم کردن بستری که لا خیال راحت و بی دغدغه بتونن بهترین خودشدن باشند و شرایطی مناسب برای رشد و شکوفایی این کودکان انجام بده

    جشنی به وسعت یک آرزو

    برگزاری جشن “جشنی به وسعت یک لبخند۲” نمونه ای از تعهد و دلسوزی موسسه مرصاد نسبت به کودکان بی سرپرست است. این جشن فرصتی برای شاد بودن و تجربه یک روز خاطره انگیز برای این کودکان بود.

    ان شاءالله منتظر جشنی به وسعت یک لبخند۳ باشید البته با کمک و حضور شما جوانان و نوجوانان دغدغه مند های اصفهان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *