×
آخرین اخبار

جزئیات شهادت ۲ مامور انتظامی در بندر امام/سرنشینان ‌یک خودرو ‌ناجوانمردانه ‌‌تیراندازی کردند

  • کد نوشته: 14703
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۶
  • 1513 بازدید
  • معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان: تروریستی بودن حادثه در دست بررسی است

    جزئیات شهادت ۲ مامور انتظامی در بندر امام/سرنشینان ‌یک خودرو ‌ناجوانمردانه ‌‌تیراندازی کردند

    دیدگاه نیوز/  دیشب ساعت ۳۰؛۰۰ بامداد، تیراندازی افراد ناشناس به خودروی نیروی انتظامی در سربندر، منجر به شهید شدن دو سرنشین خودروی نیروی انتظامی شد.

    معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: یک تیم از استان برای بررسی و شناسایی عوامل این حمله به شهرستان سربندر اعزام شده است.

    علی‌حسین حسین‌زاده تصریح کرد: تروریستی بودن این حمله توسط عوامل امنیتی در دست بررسی است و به محض مشخص شدن جزئیات بیشتر این حمله، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

    به گفته سرهنگ قاسم پور معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان: مقارن ساعت ۳۵ دقیقه بامداد شنبه گشت خودرویی سمند کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی به سراکیپی ستوان یکم الله نظر صفری و رانندگی سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی نسب در بلوار آیت الله خامنه ای شهر بندر امام خمینی جنب اداره برق در حال گشت زنی بوده که از سمت پشت و بغل سمت راننده مورد هدف تیر سلاح جنگی کلاش سرنشینان یک خودروی پژو خاکستری رنگ قرار گرفته و سرباز وظیفه فوق الذکر به فیض شهادت نائل و ستوانیکم صفری جهت مداوای بیشتر به بیمارستان حاج معرفی بندرماهشهر انتقال یافت اما تلاش تیم پزشکی موثر نبوده و وی بر اثر جراحات وارده به شهادت رسید. تلاش همه جانبه برای شناسائی و دستگیری عاملین این حادثه آغاز شده و تا حصول نتیجه ادامه دارد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *