×
آخرین اخبار

در قالب طرح اطعام و احسان حسینی؛
توزیع ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

  • کد نوشته: 69038
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۱
  • 482 بازدید
  • همزمان با ماه محرم و صفر طرح اطعام و احسان حسینی با هدف توزیع 170 هزار پرس غذای گرم و 81 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی اجرا می شود.
    توزیع ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد کلامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به طرح اطعام حسینی و احسان حسینی اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) در ماه محرم و صفر سعی دارد نذورات مردمی را بسمت محرومیت زدایی سوق دهد.

    وی، پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را از جمله اهداف طرح اطعام حسینی برشمرد و افزود: با همراهی مردم و خیران ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع می شود.
    مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به طرح احسان حسینی نیز اشاره کرده و گفت: در طول ماه محرم و صفر ۸۱ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ریالی ۳ میلیون ریال بین خانوارهای مددجو توزیع خواهد شد.
    وی بیان داشت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از جمله اهداف برجسته این دو طرح بوده و کمیته امداد می کوشد تا با متنعم ساختن سفره نیازمندان در ماه عزای سیدالشهدا(ع)، بین فرهنگ عاشورا و عواطف خانوارهای محرومین پیوند ایجاد کند.
    کلامی خاطر نشان کرد: با برقراری ارتباط بین کمیته امداد استان و هیئات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، احسان و نذورات مردمی در ماه های محرم و صفر صرف معیشت نیازمندان می شود.
    مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین گفت: مردم نیک اندیش استان می توانند با شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۴۱# از طریق تلفن همراه و واریز آنی کمک های نقدی خود، در این خیر کثیر سهیم شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *