×
آخرین اخبار

تقدیر مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از اعضای تیم گلف

  • کد نوشته: 2680
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۶
  • 3478 بازدید
  • طی آیینی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان از زحمات و افتخار آفرینی اعضای تیم گلف نفت مسجدسلیمان تجلیل کرد. 

    تقدیر مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از اعضای تیم گلف

    به گزارش دیدگاه نیوز و به نقل روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این مراسم که در دفتر مدیریت و باحضور اعضای هیأت مدیره شرکت برگزار شد از کسب ۲ مقام قهرمانی در لیگ برتر و تورنمنت کشوری یادواره مرحوم حسین پور تجلیل بعمل آمد .

    مهندس قباد ناصری طی سخنانی با توجه به اهمیت ورزش در صنعت نفت اظهار داشت : توجه به ورزش یکی از سرلوحه های اساسی در صنعت نفت در راستای عمل به تعهدات اجتماعی و افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه است .

    وی افزود : ورزش گلف یکی از ورزش هایی است که حیاتش با صنعت نفت گره خورده و با پیدایش نفت بود که ورزش گلف هم برای نخستین بار در کشور شکل گرفت .

    وی ادامه داد : تیم گلف نفت مسجدسلیمان همواره با همت و اراده ی بازیکنانش که از نیروهای بومی و اهل همین منطقه بوده درخششی دایمی داشته و افتخارات فراوانی در عرصه های کشوری کسب کرده و ترکیب اصلی تیم ملی همواره با تکیه بر گلفرهای نفت مسجدسلیمان شکل گرفته است .

    در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از کسب ۲ مقام قهرمانی توسط تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر و تورنمنت کشوری یادواره مرحوم حسین پور تجلیل بعمل آمد . 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *