×
آخرین اخبار

تشکیل کمیته های تخصصی ۱۶دی جهت برگزاری باشکوه این مراسم باحضور فرماندار شهرستان هویزه

  • کد نوشته: 14522
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۷
  • 1426 بازدید
  • فرماندار هویزه ، با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) به اهمیت میهمان نوازی مردم شهرستان هویزه از خانواده‌های معظم شهدا و کاروان های راهیان نور در سالهای گذشته اشاره وخدمت در سرزمین مقدس شهدا را افتخار این مردم ومسولین دانست

    تشکیل کمیته های تخصصی  ۱۶دی  جهت برگزاری باشکوه این مراسم باحضور فرماندار شهرستان هویزه

    دیدگاه نیوز / جلسه ستاد بزرگداشت۱۶ دی با حضور موسوی فرماندار شهرستان هویزه واعضای ستاد امروز دوشنبه مورخ ۲۶ آذرماه ۹۷ در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

     

    فرماندار هویزه ، با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) به اهمیت میهمان نوازی مردم شهرستان هویزه از خانواده‌های معظم شهدا و کاروان های راهیان نور در سالهای گذشته اشاره وخدمت در سرزمین مقدس شهدا را افتخار این مردم ومسولین دانست.

     

    موسوی فرماندار هویزه بیان داشت : یکی از عوامل عمده عشق حقیقی مردم ومسولین به شهدا و خانواده های ایثارگر را امروز بیش از هر زمان دیگری احساس و ارزشمند میدانند.

     

    وی همچنین رسالت مسولین را در ارایه خدمات صادقانه وانتقال فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس را جهت حفظ وتضمین اهداف انقلاب اسلامی را اساسی و مهم دانستند.

     

    وی گفت :اجرای باشکوه مراسم ۱۶ دی مطمئنا خاطره ای زیبا را در اذهان عموم زوار شهدا خواهد گذاشت .

     

    در پایان پس از بحث وتبادل نظر مصوباتی اتخاذ گردید و عنوان کرد: مصوبات وتعهدات هرکدام از ادارات درجهت اجرایی کردن بسیار مهم می باشد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *