×
آخرین اخبار

تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری هندیجان در پی هشدار اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارندگی و آبگرفتگی معابر

  • کد نوشته: 78515
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۶
  • 693 بازدید
  • در پی هشدار اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارش باران جلسه ای به همین منظور در شهرداری هندیجان برگزار شد.
    تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری هندیجان در پی هشدار اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارندگی و آبگرفتگی معابر

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان، در پی هشدار اداره کل هواشناسی استان خوزستان نسبت به وقوع بارش باران جلسه ستاد سیل و مدیریت بحران شهرداری هندیجان با حضور مهندس درخشان سرپرست شهرداری هندیجان و سایر اعضا برگزار شد.

    در این جلسه اعضای حاضر در راستای آمادگی ستاد برای ارائه خدمات و پیشگیری از خطرات احتمالی و رفع آبگرفتگی های سطحی به گفتگو پرداختند.

    شناسایی نقاط حادثه خیز در معابر عمومی و پارک‌ها و لزوم آمادگی کامل مجموعه شهرداری بویژه واحدهای اجرایی و خدماتی برای مواجهه با آب گرفتگی معابر و دفع آب‌های سطحی در بارندگی های پیشِ‌رو از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید مهندس درخشان سرپرست محترم شهرداری هندیجان قرار گرفت.

    در پایان جلسه مقرر شد، نسبت به تهیه پمپ های آب و همچنین تعمیر پمپ آب زیر گذر اقدام و کلیه جوی ها و کانال های دفع آب سطح در اسرع وقت چنگال زنی و پاکسازی شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *