×
آخرین اخبار

ترویج فرهنگ ایده پردازی راهکاری اساسی در توسعه کارآفرینی است

  • کد نوشته: 103742
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۳
  • 266 بازدید
  • بروجرد – خبر روز – معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت: ترویج فرهنگ ایده پردازی، یکی از اساسی‌ترین راهکارها برای حرکت به سمت کارآفرینی و هم راستای شعار سال یعنی تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین تبیینی مقام معظم رهبری است.

    ترویج فرهنگ ایده پردازی راهکاری اساسی در توسعه کارآفرینی است

    علی جودکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایده پردازی به سمت کارآفرینی و تحقق شعال سال که بر مبنای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ، دانشگاه  آیت الله العظمی بروجردی (ره) امسال با یاری سازمان‌ها و نهادهای همکار  به برگزاری دومین دوره رویداد ایده پردازی با نام “ایده‌های من” اقدام کرده است.

    وی افزود: ایده‌های‌ من زیست‌بومی برای ایده‌های دانشجویان، پژوهشگران، استادان و فناوران با فراهم آوردن فضایی برای ایده‌پروری، مهارت افزایی، تجاری‌سازی و آمایش کسب‌وکارهای نوین و نوپا است.

    معاون  پژوهشی و فناوری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت: شهرستان بروجرد علاوه بر اینکه به عنوان یک شهر عالم و فرزانه پرور در کشور شهرت دارد، یکی از مهم‌ترین مقاصد خرید ره‌آورد، قطب تولید بسیاری از محصولات باغی همچون سیب و از مهم‌ترین مراکز صنعتی استان با پیشینه‌ای مستحکم در تولید صنایع دستی همچون ورشو است، که این قابلیت ها می تواند در توسعه کارآفرینی و اشتغال نقش موثری داشته باشد.

    جودکی با اشاره به دومین دوره برگزاری رویداد “ایده‌های من” اضافه کرد: این جشنواره ایده پردازی با تاکید بر مزایای شهرستان و نیازهای استان با موضوع توسعه و به‌سازی فراورده‌های باغی و باغات، سوغات و صنایع دستی شهرستان بروجرد در حال برگزاری و دریافت ایده است که با استقبال بسیار خوب فعالین و متخصصین نیز همراه شده است.
    وی یادآور شد: سامانه برخط دبیرخانه جشنواره به آدرس i۱۴۰۱.ir تا تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ پذیرای ایده‌های ایده‌پردازان است .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *