×
آخرین اخبار

تجمع سپرده گذاران و مشتریان موسسه اعتباری توسعه در مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد نوشته: 3107
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۶
  • 6047 بازدید
  • پریسا طاهری – دیدگاه نیوز / به گزارش خبرنگار ما از مسجدسلیمان صبح امروز مشتریان موسسه توسعه واقع در خیابان آزادی مسجدسلیمان در مقابل این موسسه تجمع کردند. . این در حالی است که شهروندان و سپرده گذران این موسسه در مسجدسلیمان از بلاتکلیفی سپرده های خود به شدت نگران هستند و به همین علت […]

    تجمع سپرده گذاران و مشتریان موسسه اعتباری توسعه در مسجدسلیمان + تصاویر

    پریسا طاهریدیدگاه نیوز / به گزارش خبرنگار ما از مسجدسلیمان صبح امروز مشتریان موسسه توسعه واقع در خیابان آزادی مسجدسلیمان در مقابل این موسسه تجمع کردند.

    .

    این در حالی است که شهروندان و سپرده گذران این موسسه در مسجدسلیمان از بلاتکلیفی سپرده های خود به شدت نگران هستند و به همین علت برای خارج کردن سپرده خود در مقابل این موسسه تجمع کردند.

    به گزارش میدانی خبرنگار ما از این تجمع بر روی درب ورودی موسسه اعتباری توسعه در مسجدسلیمان بنری از طرف اداره کل روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه (آرمان) نصب شده است که ضمن دعوت از مشتریان و سپرده گذران برای حفظ آرامش خود از آنها درخواست شده است که روز دوشنبه به شعب منطقه مراجعه کنند. در این بنر اعلام شده است با توجه به جلسات مکرر سهامداران موسسه با مقامات بانک مرکزی و طبق قول مساعد مسئولان نظام بانکی طی این هفته موانع پیش روی موسسه مرتفع گشته و پول رسانی انجام خواهد پذیرفت.

    عکس: امیر حیدری

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *