×
آخرین اخبار

تجلیل مدیرعامل نفت و گاز مسجدسیمان از کار فرهنگی ورزشکار مسجدسلیمانی

  • کد نوشته: 37085
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • 575 بازدید
  • مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با دعوت ورزشکار مسجدسلیمانی دارنده مدال های جهانی به جلسه هیأت مدیره این شرکت از اقدام اخیر فرهنگی ایشان تقدیر بعمل آورد .
    تجلیل مدیرعامل نفت و گاز مسجدسیمان از کار فرهنگی ورزشکار مسجدسلیمانی

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با دعوت ورزشکار مسجدسلیمانی دارنده مدال های جهانی به جلسه هیأت مدیره این شرکت از اقدام اخیر فرهنگی وی تقدیر بعمل آورد .
    به گزارش دیدگاه نیوز، قباد ناصری با دعوت از ساسان کریمی قهرمان مسابقات جهانی شنای کارگران از اقدام اخیر وی در خصوص طی مسافت مسجدسلیمان تا تهران با پای پیاده و اهدای مدال خود به خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی ، تجلیل بعمل آورد .
    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی شهید قاسم سلیمانی را یک اسطوره و نماد عزت و افتخار برای ایران و جهان اسلام عنوان کرد و گفت : با شهادت این سردار رشید که دشمن شماره یک استکبار و صهیونیست بود ، بر عزت و افتخار اسلام و ایران عزیز افزوده شده است .
    مهندس ناصری افزود : اینکه در شرایط بد آب و هوایی و گرمای طاقت فرسای تابستان مسافت ۱۰۰۰ کیلومتر از مسجدسلیمان تا تهران را پیاده طی کنی تا به خانه ی این سردار شهید برسی و مدالی که برای بدست آوردنش سختی ها کشیده ای را به آسانی تقدیم کنی یعنی اینکه محبت سردار سلیمانی ریشه در جان ایرانیان دارد که تشییع میلیونی پیکر مطهرش خود گویای این عظمت و محبوبیت بوده است .
    وی همچنین به دیگر حرکت این ورزشکار بسیجی مسجدسلیمانی در ممانعت از رقابت با ورزشکار دولت غاصب اسراییل اشاره کرد و گفت : حضور با پیراهن منقش به آرم سپاه پاسداران و درج عبارت « من هم یک پاسدار هستم » و خودداری از رقابت با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس در عین آنکه میدانی که قادر به شکست حریفت هستی یعنی آنکه سپاه و فلسطین دو مقوله ی جداناپذیر و غیرقابل مذاکره و غیرقابل معامله برای ملت انقلابی ایران بوده و خواهند بود .
    ساسان کریمی شناگر مسجدسلیمانی دارنده مدال مسابقات جهانی کارگری نیز با تقدیر از مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : هدف از اهدای مدالم به خانواده شهید سلیمانی ، هم قدر شناسی از این شهید بزرگوار و هم الگو سازی از سرداران رشید ایران زمین برای نسل های آینده می باشد .
    وی افزود : لحظه ای که مدال هایم را به خانواده شهید سلیمانی تقدیم می کردم از لحظه ای که بر روی سکوی مسابقات جهانی در حال دریافت مدال بودم برایم شیرین تر و دلچسب تر بود .
    وی خاطرنشان کرد که در حرکت بعدی اش قصد دارد در مسابقات جهانی یونان با پیراهن شهید سلیمانی در مسابقات حاضر شود تا پیام محبوبیت این سردار شهید را به گوش همه برساند .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *