×
آخرین اخبار

در آستانه روز اهدای عضو صورت گرفت:
تجلیل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از خانواده زنده یاد علیرضا اشکی اهدا کننده عضو

  • کد نوشته: 60970
  • ۱۴۰۰-۰۲-۳۱
  • 672 بازدید
  • در استانه ۳۱ اردیبهشت روز اهدای عضو ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل زنده یاد علیرضا اشکی از خانواده این مرحوم تجلیل بعمل آورد.
    تجلیل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از خانواده زنده یاد علیرضا اشکی اهدا کننده عضو

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ،  حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت در استانه روز اهدای عضو _۳۱ اردیبهشت _ با حضور در خانه خانواده مرحوم علیرضا اشکی اهدا کننده عضو، با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان مسئولان، از این خانواده در راستای حیات بخشی به جان افراد دیگر تجلیل کرد.

    وی با تقدیر از خانواده مرحوم اشکی که در راستای حیات به اشخاص دیگر، از اعضای بدن عزیز خود را گذشتند بااشاره به رسالت جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری گفت : تسکین آلام بشری دامنه بسیار وسیعی دارد و همه کسانی که به طرق مختلفی با کمک به همنوعان موجب تسکین آلام آنها می شوند در این دایره جای می گیرند .

    وی ادامه داد : یکی از مهمترین راههای کمک به همنوعان جان بخشی و حیات دادن به انسانهای خسته از درد و آلام است که اهدای عضو نمونه بارز و برجسته آن می باشد .

    بر اساس این گزارش ، در این دیدار مدیرکل امور اوقاف و خیریه استان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ، حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، سرهنگ اخگر نماینده سردارخرم نیا، دکتر احمدیان رئیس جامعه پزشکی استان نیز در این بازدید حضور داشتند.

    گفتنی است ،مرحوم علیرضا اشکی در ۲۵ اردیبهشت ماه سال گذشته در اثر تصادف به علت ضربه مغزی فوت کرده و اعضای بدن او به هشت نفر دیگر در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اهدا شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *