×
آخرین اخبار

تجلیل از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه شادگان توسط دانشگاه پیام نور

  • کد نوشته: 5372
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۹
  • 2912 بازدید
  • به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از سوی دانشگاه پیام نور شهرستان شادگان جمعی از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند

    تجلیل از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه شادگان توسط دانشگاه پیام نور

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از اهالی رسانه شهرستان شادگان توسط دانشگاه پیام نور این شهرستان با حضور حجت الاسلام سید مجید شرفی خطیب جمعه شهرستان ،سعید جنامی ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،کامیار کاظمی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شادگان و توفیق البوغبیش معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور از خبرنگارانی که تعامل خوب و نزدیک با دانشگاه دارند قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

     

    در این مراسم توفیق البوغبیش درابتدای جلسه معاونت دانشگاه  پیام نور ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک روز خبرنگار بر اهمیت وجود خبرنگار در جامعه تاکید کرد و گفت: خبرنگاران چشم بینای  جامعه در ثبت وقایع و رویدادهای مهم شهرستان می باشند و همکاری و تعامل با خبرنگاران از اولویت های کاری بنده است.

     

     ریاست دانشگاه پیام نور شادگان ضمن عرض خیر مقدم  به حاضرین در مراسم روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت . همچنین از آمادگی دانشگاه پیام نور برای حمایت و همکاری بیشتر با خبرنگاران و  اهمیت اطلاع رسانی حضور خبرنگاران در جامعه تاکید کرد.

     

    دکتر کاظمی در ادامه افزود: دانشگاه پیام نور مرکز شادگان درسال ۱۳۷۳ با سه رشته تاسیس شد و در حال حاضر بحمد الله دارای ۳۰ رشته فعال و ۳۰۰۰ دانشجو در حال فعالیت می باشد درضمن دارای سالن ورزشی مجهز و مسجد همچنین آزمایشگاه و کتابخانه می باشد.

    امام جمعه شادگان ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران، از ریاست دانشگاه پیام نور و معاونت ایشان به جهت برگزاری این مراسم تقدیر وتشکر کرد و گفت: اگر حمایت های خبرنگاران نبود شاید ما درکارهایمان  شاهد نقص در کارهایمان بودیم و اگر انتقاد نباشد کارما متکامل نخواهد بود.

    ایشان عنوان کرد: دو نوع انتقاد وجود دارد یکی انتقاد نگران کننده و مخرب و دیگری سازنده و اصلاح کننده است، اگر انتقاد سازنده باشد از این نقد استقبال می کنیم و تلاش می کنیم این نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل نماییم .

    وی با اشاره به مقام و جایگاه خبرنگاران در جامعه افزود: جایگاه خبرنگاری به واسطه رسالتی که به عهده دارند جایگاه بسیار ارزشمندی است. بسیاری از مشکلات در جامعه بواسطه انعکاس و پیگیری قشر دلسوز خبرنگاران مورد پیگیری قرار گرفته است بر همین اساس من از خبرنگاران میخواهم مشکلات و مطالبات منطقه را بیشتر منعکس نمایند.

     

    گفتنی است ، در این نشست حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان شادگان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از جمعی از خبرنگاران تجلیل بعمل آورد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *