×
آخرین اخبار

تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهداء در جاسک

  • کد نوشته: 202291
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۵
  • 32 بازدید
  • تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهداء در جاسک علی امامی رئیس دادگستری شهرستان جاسک، محمد جواد پارسانیا دادستان عمومی شهرستان جاسک و جمعی از کارکنان دادگستری با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان بمناسبت هفته دفاع مقدس با آرمان های امام راحل و شهداء تجدید میثاق کردند. علی امامی رئیس دادگستری شهرستان […]

    تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهداء  در جاسک

    تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهداء در جاسک

    علی امامی رئیس دادگستری شهرستان جاسک، محمد جواد پارسانیا دادستان عمومی شهرستان جاسک و جمعی از کارکنان دادگستری با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان بمناسبت هفته دفاع مقدس با آرمان های امام راحل و شهداء تجدید میثاق کردند.

    علی امامی رئیس دادگستری شهرستان جاسک گفت: این امنیت و آسایش را مدیون شهداء هستیم آنها با جانفشانی اجازه ندادند دشمن به خواسته پلید خود که اشغال و تعرز به کشور عزیزمان ایران اسلامی بود برسند و این وظیفه ماست که یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه داریم.

    رئیس دادگستری شهرستان جاسک افزود: شهداء به ما درس شجاعت، ایثار و خودگذشتگی برای این نظام و انقلاب را یاد دادند، آنها به فرمان امام راحل برای کشور و ناموس جنگیدند و رهبری را تا آخرین قطره خونشان تنها نگذاشتند و حال نوبت ماست که برای این نظام و رهبری تا آخرین قطره خونمان راهشان را ادامه دهیم.

    کمیل حیدری نژاد خبرنگارجاسک

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *