×
آخرین اخبار

تبدیل وضعیت پرسنل آتش نشانی تبریز

  • کد نوشته: 63303
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۳
  • 500 بازدید
  • شهردار تبریز در افتتاحیه المپیاد عملیاتی ورزشی سازمان آتش نشانی گفت: تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل سازمان آتش نشانی تبریز در اولویت قرار دارد
    تبدیل وضعیت پرسنل آتش نشانی تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز ،همزمان با برگزاری اولین دوره المپیاد علمی، عملیاتی ورزشی سازمان آتش نشانی تبریز ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر در آئین افتتاحیه المپیاد سازمان آتش نشانی تبریز با قدردانی از زحمات آتش پاد علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز بیان داشت؛ آتش نشانان افرادی پر تلاش و ایثارگر هستند و همیشه در راه نجات جان و مال مردم به تلاش و تکاپو می پردازند.

    وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم خواسته های این سازمان را از لحاظ تامین تجهیزات مورد نیاز که لازمه این شغل آتش نشانی است مرتفع سازیم که بروز ، تکمیل بودن تجهیزات عملیات آتش نشانی قطعا کمک شایانی به کاهش میزان آسیب به نیروها و موجب افزایش میزان موفق عملیاتی خواهد کرد.
    شهردار تبریز افزود: در سال جاری نیز پیش بینی هایی در بودجه انجام گرفته که تامین تجهیزات آتش نشانی و تبدیل وضعیت قرداد های کاری، دو مورد اجرایی آن است.
    وی ادامه داد: افرادی که در چنین مشاغل سختی فعالیت دارند و برای تامین ایمنی شهروندان به فعالیت می پردازند، لازم است از آرامش روحی خاصی برخوردار باشند تا با آرامش خاطر برای نجات جان و مال بپردازند و با جدیت پیگیر این موضوع مهم هستیم.
    شهین باهر در ادامه سخنرانی از زحمات ایثارگرانه تمامی آتش نشانان قدردانی کرد و افزود: آتش نشانان افراد ویژه ای با شاخصه های انسانی دیگر از جمله ایثارگری، فداکاری و لایق تقدیر هستنند.
    شهردار تبریز در پایان برای آتش نشانان به ویژه آتش نشان صالح امانی که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند آرزوی سلامتی و تندرستی نمود ه و سفر زیارتی مشهد مقدس را برای تیم های اول تا سوم به عنوان جایزه این دوره از مسابقات عنوان کرد

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *