×
آخرین اخبار

تأمین ۴۲ هکتار از زمین مورد نیاز شهرک صنعتی خرم آباد

  • کد نوشته: 153900
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۶
  • 172 بازدید
  • ۴۲ هکتار از زمین مورد نیاز برای ایجاد شهرک صنعتی شماره چهار خرم آباد تأمین شد.

    تأمین ۴۲ هکتار از زمین مورد نیاز شهرک صنعتی خرم آباد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ایجاد شهرک صنعتی شماره چهار خرم آباد از مصوبات سفر سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان است که ۴۲ هکتار زمین مورد نیاز آن تأمین و خریداری شد. 

    محمدی با اشاره به اخذ تائیدیه کمیسیون ماده ۲۱، بررسی و تائید در امور اراضی جهاد کشاورزی گفت: در این خصوص ۷۶ میلیارد تومان به امور اراضی پرداخت و استعلام دستگاه‌های مربوطه نیز انجام شده است.

    وی اضافه کرد: شهرک صنعتی شماره سه بروجرد هم از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان است که درخواست تخصیص زمین ۳۳۰ هکتاری به امور اراضی و منابع طبیعی ارائه شده تا بررسی شود چه میزان از این سطح مربوط به منابع ملی است.
    محمدی بیان کرد: پس از خرید و تملک زمین اقدامات زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز، فاضلاب، تصفیه خانه، ایستگاه آتش نشانی و سایر ملزومات فراهم می‌شود تا خدمات جامع و متمرکزی برای رفاه حال صنعتگران و تولیدکنندگان ارائه شود.
    به گفته وی هرچند توجیه اقتصادی شهرک‌های صنعتی در زمین‌های بزرگ بیشتر است، اما شرکت شهرک‌ها در لرستان به شدت با کمبود زمین مواجه است و از طرفی برخی شهرک‌ها نیز تقاضا محور هستند.
    محمدی همچنین ادامه داد: ۱۶ طرح زیربنایی و صنعتی احیا شده در شهرک‌های لرستان به ارزش ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال مردادماه امسال به بهره برداری رسید که می‌توان به سه طرح زیربنایی، چهار طرح صنعتی و ۹ واحد راکد بازفعال‌سازی‌شده با اشتغال ۲۷۶ نفر اشاره کرد.
    به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، اقدامات لازم برای احیای سایر واحد‌های مشکل دار نیز ادامه دارد که در صورت قطعیت یافتن اهلیت سرمایه گذار، برای رفع موانع تولید این واحد‌ها اقدام می شود.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *